01.

Alege ce ti se potriveste

Poti incepe oricand alegand pachetul potrivit afacerii tale. Oricand poti schimba pachetul ales sau adauga componente in functie de nevoile tale.

Biroul tau digital
start

10% reducere pentru angajament anual.

11,6pe utilizator/luna

Scanare, captura date si arhivare electronica folosind aplicatii permanent actualizate;
+ 1 TB spatiu de stocare in Cloud
+ 10 GB spatiu de stocare in arhiva electronica
+ Versiune online de Office cu email de 50 GB si conferinte video HD

max 50 utilizatori

Biroul tau digital
avansat

10% reducere pentru angajament anual.

17,9pe utilizator/luna

Optiuni din pachetul START
+ Office complet pe PC + 5 tablete si 5 smartphones
+ Conferinte video
+ Partajarea documentelor arhivate cu utilizatori externi

max 250 utilizatori

Biroul tau digital
expert

10% reducere pentru angajament anual.

26,0pe utilizator/luna

Optiuni din pachetul AVANSAT
+ Servicii integrate de colaborare
+ Instrumente de conformitate si protecția informațiilor
+ Organizarea documentelor arhivate in dosare

max 250 utilizatori

02.

Iti suna cunoscut?

Vezi care sunt trendurile la nivel international.

60%

dintre angajati petrec mai mult de o ora pentru a reconstitui documente ce exista deja

19%

din documente sunt multiplicate de 23 ori in medie

*Sursa: AIIM, Gartners si PWC

03.

Adu biroul tau in secolul 21: Biroul digital

Biroul digital iti permite sa transformi documentele clasice pe suport de hartie in documente electronice, sa le administrezi cu usurinta si sa le arhivezi in conditii de maxima siguranta, putand sa le accesezi de oriunde si de pe orice device.

04.

Beneficiile biroului digital

Biroul digital este conceput pentru a-ti eficientiza si usura munca. Descopera un nou mod de a lucra la birou, cu mai putina hartie dar mai multa eficienta.

Redu costurile

Creste eficienta

05.

Cum functioneaza?

Poate parea complicat la prima vedere dar este mai simplu decat crezi. Scanezi si iti construiesti rapid biroul digital pentru procese mai eficiente si lucrezi in echipa oricand si de oriunde cu instrumentele familiare din suita Office 365. Toate informatiile sunt ulterior foarte usor de regasit si refolosit intr-o arhiva electronica unica la nivelul intregii tale companii astfel incat tu sa te poti concentra pe ceea ce conteaza.

scaneaza si digitalizeaza (OCR)
transfera si integreaza usor
administreaza, foloseste, performeaza
conversie si creare rapida a arhivei
arhiva unica disponibila oricand
06.

Ce spun clientii nostri

Solutile StarCapture, Office 365, SEAL sunt folosite de zeci de mii de profesionisti din industrii precum: sanatate, constructii, telecomunicatii, imobiliare, comert cu ridicata si amanuntul, imobiliare, auto, media si divertisment, dar si multe altele.

Initial nu am crezut ca implementarea unei simple aplicatii mobile, pe care sa o poti utiliza de oriunde si oricand, poate aduce rezultate cu impact major asupra activitatilor noastre curente.
Cu Office 365 insa am crescut eficienta proceselor companiei si am redus total cheltuielile pentru servere, licente software, mentenanta si personal tehnic.

Ionut Nica, CEO Structuri SRL

Nu esti convins inca sau ai nevoie de ajutor?

Programeaza un demo