__02_externalizare_procesarea_facturilot_header_website
Cautam colegi exceptionali!

Solution Delivery Consultant

Obiectivul postului este de a identifica cerintele clientilor companiei, oferi consultanta si propune solutii de imbunatatire ale proceselor cu ajutorul produselor din portofoliul companiei bazandu-se pe „best practices” de analiza si implementare.

Descrierea postului

Responsabilitati:

 

  • Efectueaza analiza de business si ofera consultanta, in cadrul proiectelor de implementare si a cerintelor de modificare a aplicatiilor deja implementate;
  • Elaboreaza si valideaza specificatiile functionale intern si extern, participand la proiectarea solutiilor tehnice alaturi de echipa de implementare;
  • Analizeaza solicitarile primite de la echipa de Presales in sensul estimarii de efort pentru proiecte noi, in stadiul de ofertare, in baza informatiilor disponibile;
  • Ofera suport echipei Presales in sensul pregatirii de Demo-uri specifice liniilor de business agreate strategic, respectiv propune scenarii de business si „best practices”, adaptate produselor din portofoliul companiei;
  • Participa alaturi de echipa de Presales, Technology Consulting si Products la intalniri de clarificare a cerintelor noi in scopul acordarii de estimari high level si a definirii premiselor de implementare;
  • Elaboreaza planul de testare si il valideaza intern si extern si asigura suport in testarea (UAT) a solutiilor dezvoltate si a cerintelor de modificare;
  • Asigura training pentru solutiile furnizate catre clientii companiei;
  • Ofera consultanta echipelor de dezvoltare a produselor atunci cand ii este solicitat suportul in procesul de dezvoltare de noi functionalitati si/sau adaptarea functionalitatilor existente la cerinte specifice.

Cerinte:

 

  • Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani;
  • Studii universitare finalizate in domeniul tehnic sau economic;
  • Certificari sau cursuri in domeniu: Business analyst, Project Management, Process analyst, ITIL, AGILE Methodology;
  • Limba engleza la nivel avansat, atat scris, cat si vorbit;
  • Experienta in derularea proiectelor internationale – Nice to have;
  • Cunostinte tehnice despre ECM (Enterprise Content Management), DM(Document Management), instrumente de raportare – Nice to have;
  • Cunostinte bune MS Office;
  • Capacitate de analiza;
  • Business Acumen;
  • Orientare catre rezultate.

Star Storage este locul potrivit pentru tine! Descopera de ce!

  1. Stim cat de important este sa ai acces la tehnologii moderne care iti permit sa pui in practica cele mai inovative idei si care sa iti faciliteze cele mai bune conditii de productivitate.

  2. Faci parte dintr-un succes la nivel global!

    Produsele noastre software sunt apreciate la nivel global, fiind utilizate de clienti de top pe patru continente (SUA, Europa, Asia si Africa), iar tu ai oportunitatea de a contribui la acest succes.

  3. Capeti experienta in proiecte de exceptie pentru clienti de top!

    Ne recomanda clienti din industrii diverse, atat din Romania cat si din lumea intreaga. Ai astfel ocazia sa depasesti multiple provocari si astfel sa obti competente reale sa te dezvolti prin participarea la realizarea unor proiecte de exceptie.

  4. Evoluezi profesional beneficiind de experienta acumulata in 20 de ani!

    Beneficiezi de cunostintele si experienta ultimilor 20 de ani si ai ocazia sa-ti dezvolti abilitatile, avand acces la o baza de cunostinte si la cursuri profesionale pentru certificari de top.

  5. Iti pui amprenta asupra rezultatului, iar valoarea iti este recunoscuta!

    In Star Storage sprijinim ideile si initiativa personala si pretuim rezultatele. Ai astfel ocazia sa vezi cum abilitatile tale se transforma in valoare.

Te identifici cu acest job?

Fa urmatorul pas in cariera ta si contribuie la succesul nostru global!