Technical Support Engineer

Ofera solutii tehnice pentru problemele intampinate de clienti in exploatarea solutiilor.

Descrierea postului

Responsabilitati:

 

  • Actualizeaza sistemul informatic de gestiune a incidentelor astfel incat acesta sa reflecte in totalitate modul de rezolvare a problemelor, termenele asumate pentru rezolvare si livrabilele aferente (patch-uri, noi release-uri, manuale, proceduri, etc);
  • Respecta SLA-urile agreate cu clientii pentru solutiile in gestiune;
  • Gestioneaza activitatile de suport tehnic in conformitate cu procedurile standard ale companiei;
  • Stabileste si mentine bune relatii profesionale cu clientii;
  • Pregateste si intretine mediile de support si documentatia aferenta pentru aplicatiile/solutiile alocate;
  • Actioneaza ca Level 2 Support, analizand problemele semnalate de clienti si furnizand solutii pentru aceste probleme, in colaborare cu colegii din echipele de Dezvoltare.

Cerinte:

 

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta in instalare, configurarea, administrarea, analiza performantelor serverelor de aplicatii si a bazelor de date, cu precadere - Apache Tomcat, JBoss, Microsoft SQL Server, Oracle Database Server;
  • Experienta 1-2 ani in domeniul Suportului Tehnic sau administrarii Solutiilor Informatice;
  • Experienta in administrarea si suportul platformelor de tip Enterprise Content Management (de ex. EMC Documentum, IBM FileNet) constituie un avantaj;
  • Gandire analitica;
  • Abilitati avansate de sinteza si comunicare;
  • Orientat catre client si catre intelegerea nevoilor acestuia;
  • Cunostinte avansate de limba engleza.

Oferta:

  • Program de lucru 9.00 – 18.00, de luni pana vineri;
  • Mediu de lucru modern;
  • Echipa tanara, dinamica, profesionista;
  • Posibilitati de afirmare si promovare.

Star Storage este locul potrivit pentru tine! Descopera de ce!

  1. Stim cat de important este sa ai acces la tehnologii moderne care iti permit sa pui in practica cele mai inovative idei si care sa iti faciliteze cele mai bune conditii de productivitate.

  2. Faci parte dintr-un succes la nivel global!

    Produsele noastre software sunt apreciate la nivel global, fiind utilizate de clienti de top pe patru continente (SUA, Europa, Asia si Africa), iar tu ai oportunitatea de a contribui la acest succes.

  3. Capeti experienta in proiecte de exceptie pentru clienti de top!

    Ne recomanda clienti din industrii diverse, atat din Romania cat si din lumea intreaga. Ai astfel ocazia sa depasesti multiple provocari si astfel sa obti competente reale sa te dezvolti prin participarea la realizarea unor proiecte de exceptie.

  4. Evoluezi profesional beneficiind de experienta acumulata in 17 ani!

    Beneficiezi de cunostintele si experienta ultimilor 17 ani si ai ocazia sa-ti dezvolti abilitatile, avand acces la o baza de cunostinte si la cursuri profesionale pentru certificari de top.

  5. Iti pui amprenta asupra rezultatului, iar valoarea iti este recunoscuta!

    In Star Storage sprijinim ideile si initiativa personala si pretuim rezultatele. Ai astfel ocazia sa vezi cum abilitatile tale se transforma in valoare.

Te identifici cu acest job?

Fa urmatorul pas in cariera ta si contribuie la succesul nostru global!