Star Storage StarVault
Arhivare electronica conform Legii 135/2007

DOCS2CLOUD

Solutie completa de conversie a documentelor (facturi, contracte, documentatie tehnica sau financiara etc.) in format electronic si arhivarea acestora in cel mai sigur centru de date din Romania.

Cui ii este adresat?

Oricare ar fi afacerea ta, DOCS2CLOUD reprezinta o solutie optima care iti permite sa arhivezi in format electronic toate documentele din cadrul companiei, simplificand si eficientizand considerabil munca angajatilor tai.

Ce primesti?

Cu serviciul DOCS2CLOUD ești mult mai flexibil și ai acces permanent și rapid la informațiile necesare în procesele de afaceri și ești în permanență conform cu reglementările interne și legea arhivării documentelor, cu zero investiții inițiale și costuri de stocare reduse considerabil comparativ cu soluțiile tradiționale.

 

DOCS2CLOUD este un serviciu de arhivare electronică a documentelor care schimbă standardele industriei și care îți permite să construiești simplu și rapid biroul tău fără hârtie, la doar o fracțiune din costurile unei platforme tradiționale de administrare a conținutului (ECM – Enterprise Content Management).

Caracteristici si beneficii

  • Funcționalități avansate pentru scanare documente și pentru extragerea datelor din documente;
  • Catalogare simplă a conținutului automat sau de către utilizatori, fără intervenția departamentului IT;
  • Funcții avansate pentru importul unor cantități mari de documente;
  • Modalități avansate de vizualizare a documentelor arhivate (perspective) definite de către utilizatori, fără intervenția departamentului IT;
  • Viewer integrat pentru vizualizare în browser a documentelor de dimensiuni mari;
  • Modalități avansate de partajare a documentelor sau seturilor de documente (colecții de documente) către utilizatori din interiorul companiei sau parteneri externi, fără sacrificarea securității și protecției documentelor;
  • Gândit pentru mobilitate - integrare facilă cu dispozitivele mobile;
  • Serviciu bazat pe platforme software construite pe standarde deschise (CMIS), cu posibilități avansate de integrare cu aplicații externe (REST API);
  • Securitate avansată dar simplu de implementat și gestionat pe bază de roluri și politici de securitate predefinite;
  • Funcții avansate de păstrare (retenție) și auditare a datelor.
  • Simplifici și eficientizezi munca angajaților prin procese digitale;
  • Transformi hârtia într-o arhivă electronică reutilizabilă oricând și de oriunde;
  • Reduci timpul pentru căutarea și regăsirea informațiilor folosind un mediu centralizat;
  • Dezvolți un mediu colaborativ;
  • Reduci considerabil costurile cu regenerarea conținutului existent, cu administrarea sistemelor vechi sau cu investiția într-o soluție in-house;
  • Elimini riscul de pierdere sau distrugere a documentelor importante;
  • Câștigi conformitate și valoare legală pentru documentele tale.

Cum te putem ajuta?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza. Iti vom oferi toate raspunsurile de care ai nevoie.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .