Star Storage Servicii de conversie digitala
Solutii de top pentru afaceri de top

Ce este managementul contractelor?

Managementul contractelor este procesul de gestionare a tuturor fazelor din ciclul de viata al unui contract, cu scopul de a minimiza costurile si riscurile, de a eficientiza operatiunile si de a imbunatati respectarea politicilor, procedurilor, reglementarilor, termenelor si conditiilor negociate. Folosind functionalitati avansate precum dosarele inteligente, perspectivele nelimitate de navigare si regulile de securitate bazate pe metadate, SEAL pentru gestionarea contractelor va ajuta sa organizati, sa monitorizati si sa accesati toate contractele si documentele asociate mai eficient ca niciodata.

PROVOCARI SI IMPLICATII IN AFACERE

Provocari:

  • Depozite multiple de contracte raspandite si gestionate diferit in multe departamente ale companiei;
  • Termen lung pentru gasirea unui contract si a tuturor documentelor asociate (addendumuri, facturi, note de receptie);
  • Colaborarea echipei pe baza informatiilor contractuale este dificila, nu poate fi urmarita si necesita intalniri lungi;
  • Evenimentele contractuale cum ar fi facturarea, datele de expirare si reinnoirile sunt uitate uneori, generand pierderi financiare si perturbari ale continuitatii afacerii;
  • Securitatea descentralizata a contractelor poate conduce deseori la scurgeri de informatii vitale;
  • Starea actualizata a contractelor se obtine cu intarziere si contine adeseori greseli;
  • Contractele si evenimentele asociate pot fi consultate numai la sediu pe baza unei aplicatii personalizate, fara instrumente pentru mobilitate precum BYOD.

Implicatii in afacere:

  • Lipsa de vizibilitate intre partile interne interesate;
  • Cheltuieli nesupravegheate de catre cumparatori;
  • Tarife mai mari aplicate de catre furnizori;
  • Reinnoirea automata nedorita / inutila a produselor si serviciilor;
  • Imposibilitatea de a verifica daca platile si livrarile sunt corecte si la timp;
  • Incapacitatea de a analiza situatia reala fata de planificarea cheltuielilor contractate;
  • Incapacitatea de a urmari conturile de furnizori, incluzand incapacitatea de a impune reduceri si de a face fata calculelor consumatoare de timp si complexe ale reducerilor;
  • Incapacitatea de a monitoriza eficacitatea gestiunii contractelor in ceea ce priveste durata ciclului si calitatea acestora (livrarile fata de planificare, rentabilitate, competitivitate);
  • Pierderi semnificative de timp si resurse datorate redactarii, editarii, negocierii si monitorizarii ineficiente a contractelor.

Propunere de valoare

  • Toate contractele (vanzare-cumparare) gestionate centralizat;
  • Mentineti o lista de referinta a tuturor contractelor;
  • Gasiti rapid contractele prin aplicarea unor criterii multiple;
  • Urmariti mai usor evenimentele contractuale;
  • Actualizarea automata a paginii de sumar a dosarului asociat contractului cu cele mai recente valori;

  • Securizarea informatiilor prin acordarea accesului pe baza fiecarei caracteristici a contractului;
  • Centralizarea intr-un loc unic a tuturor documentelor asociate contractelor;
  • Obtineti rapid o privire de ansamblu asupra partenerilor de afaceri pe baza contractelor desfasurate;
  • Eficienta sporita prin utilizarea sabloanelor automate pentru crearea documentelor noi.

Cum arata

Beneficii

  • Depozit central pentru toate contractele din cadrul tuturor departamentelor, facilitand implementarea politicilor de gestionare globala a contractelor la nivelul intregii companii;
  • Accesul instant la contractele si toate documentele asociate (addendumuri, facturi, note de receptie) creste dramatic rapiditatea luarii deciziilor si implicit viteza de reactie a organizatiilor;
  • Colaborarea echipei pe contracte electronice cu trasabilitate imbunatateste performanta muncii, satisfactia si calitatea deciziilor;
  • Optimizarea proceselor de afaceri prin utilizarea adecvata si in timp util a functiilor de gestionare a evenimentelor contractuale;
  • Cresterea securitatii informatiilor asociate contractelor;
  • Suport decizitional puternic pentru decizii de afaceri corecte prin comunicarea starii exacte a contractelor in timp real;
  • Mobilitatea permite utilizatorilor sa acceseze informatii atunci de oricand si oriunde este nevoie, generand un sprijin decizional rapid si consistent.

Solutii de Succes construite cu Produse de Succes

Arhiva electronica securizata

Inoveaza si accesează potențialul maxim al biroului tau digital cu o solutie moderna pentru administrarea unificata a informatiilor, arhivelor electronice si inregistrarilor de afaceri. Protejeaza, reutilizeaza si partajeaza in siguranta continutul de afaceri, respectand normele legale.

Vezi produs Vezi site

Inca ai intrebari? Solicita un demo

Inscrie-te astazi pentru o demonstratie gratuita
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .