Solutii de top pentru afaceri de top

Arhiva Electronica de Documente Medicale

In procesul de furnizare rapida a unor servicii medicale de calitate sistemul de sanatate se confruntă permenent cu provocari complexe printre care cresterea exponentiala a volumului de informatii sau dispersia datelor administrative.Cu ajutorul solutiei noastre pentru accesarea, organizarea, stocarea si protejarea documentelor administrative si medicale, va puteti indrepta atentia catre imbunatatirea serviciilor medicale oferite reducand in acelasi timp efortul pentru activitatile administrative.

Sistemele tipice pentru arhivarea continutului medical au atins deja masa critica datorita lipsei de scalabilitate si interoperabilitate sau din cauza unui sistem inadecvat de implementare a politicilor si regulilor de securitate. Protectia informatiilor si in special a datelor medicale este un element extrem de important care trebuie adresat corespunzator. Solutia noastra a fost conceputa sa rezole aceste provocari prin intermediul unui sistem centralizat de administrare a arhivei care este eficient, scalabil, permite definirea si implementarea regulilor si politicilor de securitate, un sistem care poate fi implementat rapid si administrat fara sa pierdeti din vedere costurile asociate.

Combinand acest lucru cu distributia datelor in depozite fragmentate intre care conexiunile si distribuia informatiei lasa de dorit, rezulta un ecossstem IT care este din ce in ce mai dezorganizat si mai greu de administrat.

 

Printre provocarile cu care se confrunta acest sistem greoi intalnim in mod real:

  • sisteme departamentale cu insule de echipamente de stocare si puncte de acces;
  • lipsa consolidarii informatiei la nivel de organizatie/institutie medicala;
  • integrarea serviciilor imposibil de realizat fiind nevoie de un sistem complex de colectare a datelor si interactiune cu diverse aplicatii/sisteme generatoare de informatii;
  • imposibilitatea de a minimiza utilizarea sistemelor vechi si costisitoare pentru administrarea continutului;
  • administrarea complexa a datelor si gradul scazut de utilizare a continutului deja generat care conduce la o risipa de resurse si implicit la un cost de detinere (TCO) foarte mare.

SEAL este folosit cu succes in domeniul sanatatii ca un sistem de arhivare electronica care inglobeaza tehnologii de ultima generatie si care:

  • va pune la dispozitie un intreg pachet de instrumente (aplicatie software pentru captura datelor inclusa) care va permite sava construiti arhiva electronica proprie si sa minimizati lucrul cu hartia;
  • va ajuta sa minimizati costurile prin administrarea centralizata a informatiilor medicale existente in format electronic. Toate arhivele existente la nivel departamental sunt consolidate si prin urmare amprenta instrastructurii IT este mult redusa;
  • asigura imbunatatiri semnificative la nivelul eficientei operationale. Sistemele IT distribuite nu mai produc costuri administrative si de personal. Managerii departamentelor de IT au in permanenta la indemana o evidenta transparenta a costurilor inca din prima zi de utilizare;
  • ofera suport proceselor de afaceri prin asigurarea informatiilor necesare luarii deciziilor la nivel de organizatie. Implementarea bazata pe standardul deschis CMIS permete datelor arhivate cu SEAL sa fie rapid integrate si utilizate din sisteme de tip HIE/HIS/BPM/ERP/CRM/Portal sau altele;
  • asigura cresterea productivitatii prin eleminarea nevoii de regenerare a continutului si imputernicirea angajatilor si factorilor de decizie sa refoloseasca continutul deja generat sau sa gaseasca rapid continutul relevant salvand timp pretios si resurse;
  • poate fi achizitionat atat ca licenta perpetua pentru implementarile la sediul dvs, sau ca serviciu in cloud. Puteti sa alegeti ce vi se potriveste: solutie implementata la sediul dvs., folosind infrastructura IT existenta sau ca serviciu cloud fara investitii initiale in ifrastructura, aplicatii software suplimentare sau servicii de implementare;
  • va da posibilitatea de implementati politici de pastrare a datelor medicale si a documentelor administrative associate;
  • va ajuta sa scapati de administrarea politicilor complicate pentru distrugerea datelor prin intermediul unui sistem configurabil inclus de pastrare a informatiilor;
  • protejeaza tot continutul arhivat prin criptarea datelor, reguli si politici de securitate definite in functie de profilul utilizatorilor care nu afecteaza modalitatea de acces a cadrelor medicale si personalului administrativ la date. SEAL este un sistem agil care se adapteaza rapid celor mai noi cerinte si amenintari de securitate;
  • functionalitati excelente pentru vizualizarea continutului arhivat de oriunde si oricand prin intermediul unui instrument accesibil prin Internet inclus din constructie in sistem.

Solutii de Succes construite cu Produse de Succes

Arhiva electronica securizata

O solutie orizontala (aplicabila in orice industrie) pentru managementul arhivelor electronice si managementul inregistrarilor electronice, o soluţie în conformitate cu standardele impuse de legislaţia în vigoare (Legea 135/2007), oferită atât ca instalare la sediul clienților (on-premises), dar și ca serviciu în Cloud. Unificati arhiva la nivelul companiei, asigurati respectarea regulilor specifice industriei, reduceti expunerea companiei la riscuri!

Vezi produs
Captura de date si documente

Documentele in format hartie au un rol deosebit de important in orice organizatie. In multe cazuri informatiile prezente in aceste documente nu se regasesc in nici un sistem informatic capabil sa structureze informatia si sa o puna la dispozitia utilizatorilor in format digital.

Vezi produs

Cum te putem ajuta?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza. Iti vom oferi toate raspunsurile de care ai nevoie.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
* Completand acest formular sunteti de acord ca detaliile dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in campanii de comunicare. Pentru mai multe informatii, consultati pagina noastra privind protectia datelor personale