cover star
AUTOMATIZAREA PROCESELOR
FINANCIAR-CONTABILE

CE ESTE SEAL PENTRU AUTOMATIZAREA PROCESELOR
FINANCIAR-CONTABILE?

Departamentul financiar-contabil al oricarei companii, indiferent de marimea sa, prelucreaza un volum semnificativ de documente pe hartie in fiecare luna, iar o mare parte a activitatilor implica tratarea documentelor care contin informatii sensibile, ceea ce adauga complexitate unui rol deja provocator. Asadar, este esential ca echipa financiara sa detina un control complet asupra documentelor cu care lucreaza zilnic. Realitatea este insa ca, in timp ce tot mai multe companii folosesc automatizarea documentelor financiare pentru a reduce costurile si a elimina erorile, multe organizatii continua sa foloseasca procese greoaie bazate pe hartie, ramanand in urma in noua era a tehnologiilor digitale.

PROVOCARI SI IMPLICATII IN AFACERE

Provocari:

  • Utilizarea ineficienta a resurselor – resurse umane valoroase irosite in activitati de rutina cu procese manuale de introducere a datelor pe baza documentelor pe hartie efectuate de personal specializat;
  • Erori de introducere a datelor in sistemele de afaceri – proces dificil de control si corectare a erorilor umane de transcriere a informatiilor de pe hartie in aplicatii financiare sau contabile fragmentate;
  • Riscuri financiare si de reputatie datorate intarzierilor la introducerea datelor in sisteme cu impact direct asupra relatiei cu furnizorii si intarzieri in completarea rapoartelor lunare;
  • Vizibilitate financiara limitata si decizii intarziate datorita proceselor pe baza de hartie care impiedica capturarea datelor cheie si distributia cu usurinta a acestora catre factorii de decizie.

Implicatii pentru afacere:

  • Reducerea veniturilor din cauza lipsei de vizibilitate si control, a volumului mare de erori si a aprobarilor intarziate;
  • Risc reputational si amenzi pentru nerespectarea reglementarilor din industrie;
  • Posibilitati ratate de a fructifica reducerile la plata anticipata prin optimizarea ciclurilor financiare si pierderea avantajelor in negocierile cu furnizorii;
  • Costuri de operare ridicate, spatiu pierdut pentru stocarea greoaie a documentelor pe hartie si bani pierduti la printare, transport si arhivare

PREZENTAREA GENERALA A SOLUTIEI

Pe baza SEAL, platforma noastra de ultima generatie pentru gestiunea continutului si informatiilor, am dezvoltat solutii concrete care permit echipei financiar-contabile sa protejeze si sa maximizeze valoarea documentelor lor, clasificandu-le si indexandu-le pentru accesul rapid al tuturor partilor interesate. Oferim solutii care permit departamentului financiar sa gestioneze digital continutul critic si procesele de afaceri asociate cu documentele financiare, pentru a contribui la respectarea reglementarilor din industrie, a reduce semnificativ costurile si pentru a creste eficienta operationala.

Aflati mai jos cum functioneaza SEAL pentru automatizarea proceselor financiar-contabile si cum ofera valoare reala pentru nevoile afacerii dvs.

PROPUNERE DE VALOARE

Productivitate crescuta prin automatizarea si digitalizarea proceselor de afaceri ale departamentului financiar:

  • Încărcati și gestionati volume uriașe de documente și puneti-le la dispozitia a mii de utilizatori simultan, mentinând în același timp guvernanta datelor prin functionalităti avansate de păstrare a aceastora într-un format care nu poate fi modificat;
  • Vizualizati, accesati, partajati și colaborati pe documente în interiorul întregii organizatii sau cu părti interesate din exteriorul acesteia;
  • Găsiti instantaneu documente bazate pe informatiile de afaceri pe care le contin, inclusiv prin căutarea de tip full-text a întregului continut;
  • Simplificati aprobările și procesele de distributie a documentelor cu o rutare inteligentă a acestora bazată pe decizii;
  • Decizii de afaceri mai bune și mai rapide, pe baza unei vizibilităti financiare mai precise pentru a îmbunătăti analiza fluxurilor de numerar, gestionarea lichiditătilor și cheltuielilor, respectarea clauzelor contractuale, a relatiilor cu furnizorii și multe

Eficienta operationala crescuta:

  • Împuterniciti personalul financiar să petreacă mai mult timp cu activităti strategice, cum ar fi optimizarea lantului de aprovizionare și tratarea nevoilor clientilor. Integrare cu alte aplicatii și sisteme (ERP, salarizare și alte aplicatii de afaceri);
  • Gestionarea mai bună a procesului de închidere și de raportare financiară la sfârșitul lunii;
  • Rezolvarea mai rapidă a litigiilor prin acces instantaneu la date și colaborare online;
  • Mai multe oportunităti de a beneficia ca urmare a plătilor anticipate către furnizori prin reducerea ciclurilor financiare;
  • Rezolvarea mai rapidă a solicitărilor furnizorilor prin acces rapid la facturi și statusul plătilor;
  • Accelerarea procesării comenzilor de vânzări prin captura electronică a tuturor documentelor primite și extragerea automată a informatiilor asociate

CUM ARATA SEAL PENTRU AUTOMATIZAREA
PROCESELOR FINANCIAR-CONTABILE

BENEFICIILE SOLUTIEI

  • Eliminati activitatile manuale predispuse la erori de manipulare a hartiei si introducere a datelor pentru a creste acuratetea;
  • Automatizarea proceselor de securitate si conformitate pentru a minimiza riscul si costurile litigiilor datorate introducerii incorecte a datelor in documentele financiare;
  • Acces usor pentru utilizatori la informatiile de afaceri continute in documentele financiare, pe intregul ciclu de viata al acestora;
  • Cresterea productivitatii si alinierea la ultimele tendinte – accesarea si gestionarea documentelor inclusiv prin intermediul echipamentelor mobile intr-un mod securizat pentru a raspunde asteptarilor crescande de mobilitate ale angajatilor;
  • Conectati documente, sarcini si oameni aflati in birouri distribuite geografic sau care lucreaza pe teren;
  • Automatizarea proceselor cheie de distribuire a documentelor, eliberand forta de munca pentru activitati mai valoroase;
  • Auditarea documentelor financiare pentru a spori controlul si vizibilitatea proceselor, pentru a imbunatati securitatea documentelor si informatiilor si pentru a reduce riscurile de conformitate si respectare a legislatiei;
  • Eficienta sporita si economii de costuri prin integrarea cu alte aplicatii si sisteme de afaceri;
  • Digitalizarea simpla si convenabila a documentelor fizice pe baza functionalitatilor clasice de OCR dar si a capabilitatilor puternice de inteligenta artificiala si invatarea automata, deja incluse in SEAL;
  • Capturati de oriunde informatii financiare, cum ar fi cheltuielile administrative, deconturile de calatorii, aprobarea cheltuielilor sau procesarea facturilor cu ajutorul clientilor mobili dezvoltati pentru iOS si Android;
  • Acces usor, partajare si colaborare pe documentele financiare din intreaga organizatie sau cu parti interesate din exteriorul organizatiei;
  • Crearea si operarea unui sistem de de tip self-service pentru angajatii companiei si asigurarea unor procese rapide si automatizate pentru aprobarea si distribuirea politicilor si procedurilor financiare si contabile;
  • Automatizarea proceselor de back-office (gestionarea facturilor, aprobarea platilor, calcularea penalitatilor, gestionarea modificarilor contractelor ) si alte procese care au un impact direct asupra fluxului de numerar si a profitabilitatii;
  • O gestionare mai buna a procesului de raportare financiara la sfarsitul lunii sau de cate ori este nevoie;
  • Rezolvarea mai rapida a litigiilor prin acces instantaneu la date si colaborare online pe documentele financiare;
  • Posibilitatea de a beneficia de pe urma reducerilor la furnizori prin intermediul platilor anticipate;
  • Rezolvarea mai rapida a disputelor cu furnizorii legate de incasari prin acces rapid la facturi si termene de plata;
  • Prognozati cu exactitate fluxurile de numerar bazate pe date fara erori;
  • Decizii fluide cu privire la pastrarea numerarului in raport cu obtinerea reducerilor de la furnizori;
  • Avantaje in negocierile cu furnizorii;
  • Identificati mai rapid oportunitatile de a optimiza platile si de a simplifica operatiunile

Solutii de Succes construite cu Produse de Succes

Gestiunea unificata a informatiilor, arhivare electronica si managementul inregistrarilor

Inoveaza si accesează potențialul maxim al biroului tau digital cu o solutie moderna pentru administrarea unificata a informatiilor si arhivelor electronice

Vezi produs Vezi site

Inca ai intrebari? Solicita un demo

Inscrie-te astazi pentru o demonstratie gratuita
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .