
Colaborare si portal
Pentru a-si asigura succesul intr-un mediu economic competitiv si in permanenta schimbare, companiile trebuie sa vina in intampinarea cerintelor clientilor, partenerilor, angajatilor si detinatorilor de capital.
Desi au fost dezvoltate o serie de solutii, multe companii nu dispun de tehnologii integrate care sa le asigure un flux rapid si eficient al informatiei si comunicarii. Unele se regasesc in forma tiparita, indosariate sau nu, iar altele sunt "pastrate" in fisiere.
De cele mai multe ori angajatii nu pot face schimb de informatii fie din cauza diferentelor de format de fisier sau a diferentei de sistem de operare, fie pentru ca nu au timpul necesar rasfoirii a paginii intregi pentru a putea gasi informatia necesara.
Astfel eficienta unei organizatii este compromisa in cele mai importante puncte: Comunicare, Colaborare, Coordonare.
Un portal este o colectie care integreaza informatii, aplicatii si servicii intr-o structura unitara.
Portalul ofera un singur punct de acces catre sisteme multiple si catre aplicatiile existente. Arhitectura portalului este scalabila si dispune de unelte flexibile de implementare, dezvoltare si management. Portalul faciliteaza colaborarea permitand coordonare, organizare; inglobeaza functii avansate de cautare si indexare necesare angajatilor si echipelor.
Beneficii
- simplificarea fluxului informational;
- reducerea costurilor operationale;
- cresterea productivitatii angajatilor;
- automatizarea proceselor.