Solutii de top pentru afaceri de top

Procesarea dosarelor de credit

Sistemele vechi nu mai sunt suficiente ca urmare a volumelor de operatiuni fara precedent; consolidarea este necesara pentru a obtine reactii rapide in afaceri. Traim intr-o epoca in care piata este tot mai diversificata si competitiva, iar bancile au nevoie sa vanda mai multe produse corelate cu serviciile deja achizitionate.

Solutia Star Storage este centrata pe imbunatatirea intregului proces prin:

  • Eliminarea hartiei, a redundantelor si a erorilor;
  • Gazduirea si integrarea proceselor bazate pe tranzactii sau a celor colaborative;
  • Adoptarea standardelor de conformitate la nivelul intregii organizatii;
  • Scurtarea fluxurilor de lucru.

Componentele solutiei

  • Solutia de scanare, ce contine si modulul de ID Scan ,ofera un OCR rapid, ceea ce se traduce in preluarea cu o acuratete foarte mare a tuturor datelor din document, inclusiv a elementelor de tip imagine (fotografie/ specimen semnatura), in doua variante - standard si avansat - in functie de nevoia de business;
  • Integrarea cu sisteme externe aduce ca si beneficiu obtinerea de informatii suplimentare din diverse aplicatii , core-banking de exemplu, sau formulare electronice, reducand astfel substantial timpul de asteptare la ghiseu si asigurand corectitudinea si consistenta datelor;
  •  KYC  (Know Your Customer) - aducerea la zi a datelor personale ale clientului precum si  verificarea informatiilor extrase, pe baza unor reguli predefinite (validarea codului numeric personal, a datei de expirare a cartii de identitate, a datei de nastere);
  •  Notificari legate de client (client VIP, conturi active, produse achizitionate, numar de vizite).
  • Simplificarea operatiunilor  prin automatizarea proceselor de business;
  • Acces facil la informatie pentru angajatii autorizati;
  • Eficienta sporita/ optimizarea fluxurilor de lucru;
  • Conformitate pentru procese si documente;
  • Monitorizarea eficienta si pro-activa a proceselor;
  • Instrumente avansate de raportare;
  • Suport decizional robust;
  • Costuri scazute - productivitate sporita, refolosire optima a continutului;
  • Generare rapida si colaborativa a continutului;
  • Partajare securizata a continutului;
  • Flexibilitate si securitate sporita;
  • Schimbul de date cu sistemul Loan Management este permis in orice moment;
  • Toate documentele apartinand unui client sunt conectate intre ele si gestionate intr-un dosar virtual.
  • Dosarul de imprumut este mutat si arhivat in cea mai putin costisitoare locatie, conform politicilor IT;
  • Dosarul complet este declarat ca fiind o inregistrare si i se atribuie o perioada limita de stocare.
  • cost mai mic al procesarii imprumutului;
  • procesarea mai multor dosare de imprumut fara o crestere proportionala a personalului;
  • procese mai eficiente - se elimina duplicatele, se aduc imbunatatiri serviciului;
  • persoana care proceseaza cererea poate accesa toate fisierele, dupa cum este necesar - asta inseamna furnizarea unei imagini de ansamblu asupra clientului - atat in cazul datelor cat si in cazul documentelor;
  • posibilitatea de a creste afacerea fara a fi necesara dobandirea unor spatii de depozitare suplimentare, care sunt costisitoare;
  • protejarea bunurilor si a informatiilor in conformitate cu politica de stocare si mentinere pe o platforma unica a intregului continut (e-mail, datele intreprinderii, inregistrari, fotografii, etc), functie utila in cazurile de audit, ce se bazeaza pe un model comun de securitate.

Solutii de Succes construite cu Produse de Succes

Arhiva electronica securizata

O solutie orizontala (aplicabila in orice industrie) pentru managementul arhivelor electronice si managementul inregistrarilor electronice, o soluţie în conformitate cu standardele impuse de legislaţia în vigoare (Legea 135/2007), oferită atât ca instalare la sediul clienților (on-premises), dar și ca serviciu în Cloud. Unificati arhiva la nivelul companiei, asigurati respectarea regulilor specifice industriei, reduceti expunerea companiei la riscuri!

Vezi produs See webpage
Captura de date si documente

Documentele in format hartie au un rol deosebit de important in orice organizatie. In multe cazuri informatiile prezente in aceste documente nu se regasesc in nici un sistem informatic capabil sa structureze informatia si sa o puna la dispozitia utilizatorilor in format digital.

Vezi produs See webpage

Cum te putem ajuta?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza. Iti vom oferi toate raspunsurile de care ai nevoie.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .