Star Storage Parteneri
Solutii de top pentru afaceri de top

Registratura electronica si servicii digitale de secretariat

Solutia permite controlul asupra corespondentei companiei, atat la primire cat si la expediere, oferind scanare, captura a datelor si capabilitati de rutare automata a documentelor.

 

 Principalele functionalitati oferite sunt:
  • Captura si înregistrarea documentelor - permite scanarea documentelor intrate în companie, indexarea, prelucrarea avansata a imaginilor, precum si validarea acestora în format electronic;
  • Gestiunea de continut – distribuie electronic corespondenta, coreleaza documente, ofera posibilitatea de adaugare de imagini scanate oricand în fluxul de lucru;
  • Urmarirea corespondentei – permite urmarirea istoricului documentului, a timpilor de solutionare a acestora (pentru plangeri, cereri, petitii); reprezentare grafica inovatoare a fluxului de corespondenta într-un format usor de citit;
  • Notificari si fluxuri de lucru – ofera distributia controlata a documentelor, autorizatiilor, notificarilor prin e-mail, termenelor, rutarii ad-hoc si fluxurilor de lucru pentru aprobari; solutia poate fi, de asemenea, utilizata ca registratura mixta, oferind livrarea corespondentei pe suport de hartie si în format electronic;
  • Raportarea - analiza numarului total de documente primite sau trimise, a tipurilor de rezolutii, data si metoda de primire a cererilor etc.

ERA este o solutie software de management a registraturii si corespondentei de afaceri care transforma registratura dintr-un centru de cost si o sursa de probleme intr-o resursa strategica, generatoare de valoare pentru companie.

 

Prin intermediul functionalitatilor avansate de inregistrare, scanare, extragere de date si rutare automata a documentelor, ERA permite identificarea si extragerea continutului de valoare din corespondenta de afaceri primita pe suport de hartie si in format electronic si distribuirea catre persoanele si fluxurile de lucru potrivite.

 

ERA permite organizatiilor sa inregistreze, sa urmareasca si sa utilizeze informatia din corespondenta de afaceri in procesele de lucru, imbunatateste procesul de luare a deciziilor pe baza accesarii in timp real a informatiilor potrivite pentru a creste eficienta operationala si profitabilitatea.

Functionalitati era

  • Inregistrarea documentelor preluate prin scanare sau prin importul de fisiere;
  • Inregistrarea si alocarea unui numar unic, pe baza de registru de intrare/iesire;
  • Generarea automata a codurilor de bare;
  • Identificarea documentelor scanate si clasificarea acestora prin functionalitati de recunoastere a codurilor de bare (BCR) si recunoastere optica a caracterelor (OCR);
  • Distributia documentelor catre utilizatorii autorizati din interiorul sau exteriorul organizatiei;
  • Primirea in “Inbox” a documentelor distribuite de utilizatorii autorizati;
  • Modificarea, versionarea si relationarea documentelor asociate;
  • Actiuni intreprinse la nivelul documentelor: distributie, finalizare, respingere, retragere;
  • Notificari prin e-mail cu privire la documentele primite si modificate la termenul lor de finalizare;
  • Integrarea cu instrumentele din suita Office si suport pentru crearea sabloanelor de documente;
  • Cautare simpla si avansata utilizand filtre predefinite sau create ad-hoc;
  • Functionalitati avansate de vizualizare a documentelor prin organizarea in structuri arborescente;
  • Control si vizibilitate a informatiilor in functie de rolurile la nivel de aplicatie;
  • Posibilitati de integrare facila prin servicii web cu sisteme externe (ERP, CRM, aplicatii de business);
  • Integrarea cu SEAL - sistem avansat de management hibrid al arhivei (electronice si pe hartie).

Solutii de Succes construite cu Produse de Succes

Arhiva electronica securizata

Inoveaza si accesează potențialul maxim al biroului tau digital cu o solutie moderna pentru administrarea unificata a informatiilor, arhivelor electronice si inregistrarilor de afaceri. Protejeaza, reutilizeaza si partajeaza in siguranta continutul de afaceri, respectand normele legale.

Vezi produs Vezi site
Captura de date si documente

Documentele in format hartie au un rol deosebit de important in orice organizatie. In multe cazuri informatiile prezente in aceste documente nu se regasesc in nici un sistem informatic capabil sa structureze informatia si sa o puna la dispozitia utilizatorilor in format digital.

Vezi produs Vezi site
Registru electronic

Transforma registratura intr-o resursa strategica valoroasa pentru organizatia ta. Solutie de management al inregistrarii documentelor de intrare, de iesire sau interne; functionalitati de scanare, captura de date si rutare automata a documentelor.

Vezi produs

Inca ai intrebari? Solicita un demo

Inscrie-te astazi pentru o demonstratie gratuita
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .