Registratura Electronica, Dispecerizare si Secretariat
Solutia permite controlul asupra corespondentei companiei, atat la primire cat si la expediere, oferind scanare, captura a datelor si capabilitati de rutare automata a documentelor.
- Captura si înregistrarea documentelor - permite scanarea documentelor intrate în companie, indexarea, prelucrarea avansata a imaginilor, precum si validarea acestora în format electronic;
- Gestiunea de continut – distribuie electronic corespondenta, coreleaza documente, ofera posibilitatea de adaugare de imagini scanate oricand în fluxul de lucru;
- Urmarirea corespondentei – permite urmarirea istoricului documentului, a timpilor de solutionare a acestora (pentru plangeri, cereri, petitii); reprezentare grafica inovatoare a fluxului de corespondenta într-un format usor de citit;
- Notificari si fluxuri de lucru – ofera distributia controlata a documentelor, autorizatiilor, notificarilor prin e-mail, termenelor, rutarii ad-hoc si fluxurilor de lucru pentru aprobari; solutia poate fi, de asemenea, utilizata ca registratura mixta, oferind livrarea corespondentei pe suport de hartie si în format electronic;
- Raportarea - analiza numarului total de documente primite sau trimise, a tipurilor de rezolutii, data si metoda de primire a cererilor etc.
SEAL Digital Mailroom add-on transforma registratura dintr-un centru de cost si o sursa de probleme intr-o resursa strategica, generatoare de valoare pentru companie.
Prin intermediul functionalitatilor avansate de inregistrare, scanare, extragere de date si rutare automata a documentelor, SEAL Digital Mailroom add-on permite identificarea si extragerea continutului de valoare din corespondenta de afaceri primita pe suport de hartie si in format electronic si distribuirea catre persoanele si fluxurile de lucru potrivite.
SEAL Digital Mailroom add-on permite organizatiilor sa inregistreze, sa urmareasca si sa utilizeze informatia din corespondenta de afaceri in procesele de lucru, imbunatateste procesul de luare a deciziilor pe baza accesarii in timp real a informatiilor potrivite pentru a creste eficienta operationala si profitabilitatea.
Functionalitati SEAL Digital Mailroom add-on
- Inregistrarea documentelor preluate prin scanare sau prin importul de fisiere;
- Inregistrarea si alocarea unui numar unic, pe baza de registru de intrare/iesire;
- Generarea automata a codurilor de bare;
- Identificarea documentelor scanate si clasificarea acestora prin functionalitati de recunoastere a codurilor de bare (BCR) si recunoastere optica a caracterelor (OCR);
- Distributia documentelor catre utilizatorii autorizati din interiorul sau exteriorul organizatiei;
- Primirea in “Inbox” a documentelor distribuite de utilizatorii autorizati;
- Modificarea, versionarea si relationarea documentelor asociate;
- Actiuni intreprinse la nivelul documentelor: distributie, finalizare, respingere, retragere;
- Notificari prin e-mail cu privire la documentele primite si modificate la termenul lor de finalizare;
- Integrarea cu instrumentele din suita Office si suport pentru crearea sabloanelor de documente;
- Cautare simpla si avansata utilizand filtre predefinite sau create ad-hoc;
- Functionalitati avansate de vizualizare a documentelor prin organizarea in structuri arborescente;
- Control si vizibilitate a informatiilor in functie de rolurile la nivel de aplicatie;
- Posibilitati de integrare facila prin servicii web cu sisteme externe (ERP, CRM, aplicatii de business);
- Integrarea cu SEAL - sistem avansat de management hibrid al arhivei (electronice si pe hartie).