Stop COVID-19! Lucreaza DIGITAL cu ZERO riscuri
Avand in vedere contextul general generat de raspandirea virusului Covid-19, in calitatea noastra de furnizor global de solutii si servicii IT destinate interactiunii digitale, dorim sa va informam asupra beneficiilor vitale ale lucrului cu documente digitale si, in egala masura, sa venim in sprijinul antreprenorilor si companiilor mici si mijlocii cu masuri concrete pentru asigurarea continuarii activitatii, chiar si in situatii dificile cum este aceasta.
Astfel, pe toata durata crizei Coronavirus, va punem la dispozitie GRATUIT platforma SEAL destinata managementului continutului electronic si cresterii productivitatii prin lucru cu documente digitale si fluxuri de lucru electronice.
Ce este SEAL?
SEAL este o solutie software de ultimă generatie pentru gestiunea continutului si inregistrărilor de afaceri, arhivare si guvernanta a informatiilor, care acoperă atat scenariile legate de cresterea productivitatii si cele legate de reducerea costurilor (trecerea la procese digitale, fără hartie) cat si cele de respectarea reglementarilor legale si reducerea riscurilor (guvernare unificata a informatiilor, conformitate cu GDPR si alte reglementări).
Caracteristici cheie oferite de SEAL:
- Captura informatiilor cu optiuni avansate pe baza de AI (inteligentă artificială) si extragerea automată a metadatelor;
- Gestionarea inteligentă a continutului – sustinerea productivitătii utilizatorului cu functionalităti precum stocarea, căutarea si regasirea, navigarea si securitatea, vizualizarea, distribuirea, clasificarea si mecanism de metadatele flexibile;
- Managementul inregistrărilor de afaceri – suport pentru gestionărea conformitătii si a riscurilor prin intermediul functionalitatilor avansate de gestionare a politicilor de pastrare a inregistrarilor, nomenclator arhivistic, stergere controlată si actualizări, audit avansat;
- Gestionarea arhivelor hibride – gestionarea unificată a arhivelor fizice (format hartie) si electronice intr-o singură interfată;
- Fluxuri de lucru si aprobări inteligente – suport fluxurilor esentiale de lucru si colaborare;
- Semnături electronice – pentru procese complet fără hartie;
- Registratura electronica – prelucrarea documentelor pentru procesarea rapidă si automatizată a corespondentei de intrare-iesire in format fizic (pe hartie) si a celor in format digital;
- Integrări multiple cu aplicatii enterprise (SAP, Salesforce, SharePoint, Office, Outlook) si API-uri avansate pentru conectarea cu orice aplicatie externă.
Ce este inclus in pachetul gratuit?
- Acces in platforma SEAL, livrata ca serviciu de tip cloud din propriul centru de date;
- Pana la 50 de utilizatori si 100 GB spatiu de stocare inclus;
- Scheme de metadate standard predefinite pentru documentele uzuale;
- Training rapid efectuat de la distanta de catre expertii Star Storage.
Avantajele SEAL livrat ca serviciu din CLOUD:
- Serviciu disponibil imediat– livrarea acestuia se face din Centrul de Date Star Storage, de nivel Tier 3, localizat in Bucuresti;
- Simplitate in utilizare si adoptie rapida – nu este nevoie de instruire specifica din partea echipei dumneavoastra de IT;
- Scalabilitate rapida a aplicatiei in functie de nevoi, fara intreruperea activitatii;
- Integrare facila cu aplicatiile existente folosind standarde deschise (CMIS, REST API);
- Mobilitate si acces de la distanta la arhiva electronica– clienti nativi pentru iOS si Android;
- SLA garantat finaciar astfel incat sa va puteti concentra fara grija pe ceea ce conteaza;
- Suport tehnic 24x7x365 oferit de o echipa locala de experti.
De ce sa lucrati digital?
Utilizarea platformei SEAL aduce imediat un set extins de beneficii printre care:
- Continuarea functionarii afacerii, prin aprobarea documentelor de catre decidenti in regim electronic;
- Procese electronice permanent auditabile si respectarea reglementarilor legale;
- Reducerea raspandirii virusului prin limitarea utilizarii hartiei si implicit prin limitarea atingerii de catre mai multe persoane a suportului de hartie;
- Protejarea personalului companiei, prin limitarea expunerii la factori de risc, cum ar fi prezenta fizica in companie sau atingerea hartiilor;
- Colaborare de la distanta cu partenerii de afaceri sau intre angajati intr-un mod sigur, trasabil si structurat prin intermediul colectiilor de documente digitale;
- Asigurarea unui nivel de incredere corespunzator din partea clientilor, a angajatilor si a mediului de afaceri cu privire la capacitatea organizatiei de a se adapta noului mod de lucru.
Incepe acum sa folosesti GRATUIT platforma SEAL si sa lucrezi DIGITAL cu ZERO riscuri.