SEAL sprijina companiile din Romania in implementarea proceselor digitale, fara hartie si utilizarea semnaturii electronice conform noii legislatii din Romania

La mai bine de 10 ani de la adoptarea de către Uniunea Europeană a Regulamentului European 910/2014, care reglementează identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice, România legiferează utilizarea acesteia pe scară largă. Noua Lege privind utilizarea și prestarea serviciilor de încredere (cunoscută în mod popular ca semnătura electronică) a fost adoptată, astfel încât cetățenii români și companiile vor avea acces mai facil la servicii și produse digitale, atât în interacțiunea cu instituțiile statului, cât și în mediul privat.

 

În contextul noii legislații din România privind semnătura electronică, platforma SEAL oferă soluții complete pentru automatizarea proceselor digitale, acoperind întregul flux de creare, aprobare și semnare electronică a documentelor. Legea recent adoptată facilitează utilizarea semnăturilor electronice în tranzacțiile juridice și administrative, consolidând importanța unei soluții end-to-end precum SEAL.

 

Conform legislației actualizate, cetățenii români și companiile vor putea utiliza semnătura electronică în orice situație, fie în relație cu statul român, fie pentru relațiile comerciale private. Această schimbare semnificativă aduce o flexibilitate sporită și simplifică numeroase procese administrative și comerciale.

 

O semnătură electronică nu este doar un element izolat într-un flux digital; este o parte integrantă a unui proces digital complet. În timp ce soluții precum DocuSign sau Adobe Sign se concentrează în principal pe semnătura electronică a documentelor, SEAL merge mai departe, oferind un sistem integrat pentru gestionarea și automatizarea întregului ciclu de viață al documentelor. De la crearea documentului, colaborarea între departamente și parteneri externi, până la generarea automată a versiunii finale în format PDF și semnarea electronică, SEAL asigură o eficiență maximă și reduce riscurile asociate cu erorile manuale.

 

Pe lângă semnătura electronică, SEAL oferă funcționalități avansate cum ar fi:

  • Procesare inteligentă a documentelor și extragere a informațiilor, utilizând inteligenta artificiala pentru clasificarea documentelor și extragerea automată a metadatelor.
  • Managementul documentelor active, utilizate in procesele de afaceri, sprijinind productivitatea utilizatorilor prin stocare securizata, organizare, căutare, navigare, colaborare și gestionarea versiunilor.
  • Automatizarea proceselor cu o abordare de tip „low-code”, prin fluxuri de lucru inteligente, atribuirea automată a sarcinilor conform regulilor de business, aprobări și funcționalități de colaborare.
  • Arhivare electronică conform legii și managementul complet al ciclului de viață al documentelor, pentru procese end-to-end fără hârtie.

 

De asemenea, SEAL se integrează perfect cu aplicațiile de top folosite de companiile de nivel enterprise – SAP, Salesforce, Microsoft și Oracle – aducând împreună avantajele semnăturii electronice și ale unei soluții complete pentru managementul și automatizarea documentelor.

 

În concluzie, SEAL nu doar că îndeplinește cerințele noii legislații privind semnătura electronică, dar oferă și o soluție cuprinzătoare care transformă procesele tradiționale în fluxuri digitale eficiente și sigure, adaptate cerințelor actuale ale pieței.

Optimizarea costurilor si eficientizarea operatiunilor:
managementul documentelor digitale si arhivarea electronica in cloud

Optimizarea costurilor si eficientizarea operatiunilor: managementul documentelor digitale si arhivarea electronica in cloud

Introducere

In era actuală, bazată tot mai mult pe digital si cu un ritm de schimbare tot mai rapid, administrarea eficientă a documentelor reprezintă un element esențial pentru succesul oricărei organizații.

 

Documentele joacă un rol esențial în operațiunile de afaceri, fiind esențiale in derularea operatiunilor de zi cu zi, in luarea deciziilor si in asigurarea conformității. Abilitatea de a accesa, partaja și organiza în mod eficient documentele este vitală, deoarece majoritatea proceselor de afaceri se bazează pe acestea. Cu toate acestea, multe organizații se bazează în continuare pe sisteme tradiționale de gestionare a documentelor pe hârtie sau pe sisteme vechi de gestionare a documentelor instalate pe infrastructura IT gestionata in-house.

 

Acest articol explorează importanța gestionării eficiente a documentelor și evidențiază beneficiile tranziției la managementul documentelor digitale și arhivarea electronică în cloud.

Provocarea: managementul tradițional al documentelor

Organizațiile care nu adoptă managementul digital al documentelor se confruntă cu o serie de provocări. Gestionarea tradițională a documentelor implică stocarea fizică, arhivarea manuală și procese pe hârtie, ceea ce duce la mai multe probleme:

  • Ineficiență și costuri mari: gestionarea tradițională a documentelor necesită timp, angajații petrecând ore valoroase căutând, regăsind și arhivând documente.

 

  • Erori umane: introducerea manuală a datelor și manipularea documentelor sunt operațiuni manuale predispuse la erori, ceea ce poate duce la greșeli costisitoare.
  • Accesibilitate limitată: Accesarea documentelor din locații la distanță poate fi o provocare, împiedicând colaborarea și capabilitățile de lucru la distanță.

 

  • Riscuri de conformitate: Multe industrii sunt supuse unor cerințe stricte de reglementare privind păstrarea documentelor și securitatea datelor. Nerespectarea poate duce la sancțiuni legale.

Soluții digitale de gestionare a documentelor si arhivare electronică

Soluția la aceste provocări constă în trecerea la sistemele digitale de gestionare a documentelor și de arhivare electronică. Iată câteva beneficii și soluții cheie asociate cu această schimbare:

  • Economii de costuri: Trecerea la gestionarea documentelor digitale nu numai că reduce costurile de hârtie și de stocare, ci și atenuează povara financiară a ineficiențelor asociate proceselor tradiționale pe hârtie. În plus, reduce semnificativ nevoia de spațiu fizic de birou pentru stocarea documentelor, aducând beneficii atât directe, cât și indirecte de costuri pentru organizații.

 

  • Eficiență și accesibilitate: sistemele digitale de gestionare a documentelor permit stocarea, preluarea și partajarea ușoară a documentelor. Soluțiile bazate pe cloud oferă capabilități si mai avansate de acces securizat de oriunde, favorizând colaborarea și capabilitățile de lucru la distanță.
  • Erori reduse: funcționalitățile de automatizare si inteligenta artificiala pot ajuta la minimizarea erorilor de introducere a datelor / extragere a datelor relevante din documente nestructurate.

 

  • Conformitate: Sistemele digitale de management al documentelor oferă instrumente de conservare si arhivare electronică în conformitate cu cerințele legale (nomenclator arhivistic, politici de păstrare, marcaje de reținere, etc.). Organizațiile pot păstra și utiliza cu ușurință documentele, după cum este necesar, în scopuri de audit și reglementare.

 

  • Securitate îmbunătățită: soluțiile bazate pe cloud includ caracteristici de securitate robuste, protejând informațiile sensibile de accesul neautorizat.

Managementul documentelor și arhivarea electronică ca serviciu

Pentru a simplifica și mai mult tranziția la managementul documentelor digitale, organizațiile pot opta pentru Document Management și e-Archiving as a Service. Această abordare oferă mai multe avantaje:

  • Fără costuri inițiale: Implementarea unui sistem digital de gestionare a documentelor de la zero poate fi costisitoare. Alegând un serviciu de tip software as a service, organizațiile evită cheltuielile inițiale semnificative, acest tip de serviciu fiind mai accesibil pentru companiile de toate dimensiunile.

 

  • Plata pe Utilizare: Abordarea „ca serviciu” permite organizațiilor să plătească doar pentru resursele pe care le folosesc efectiv.
  • Concentrare pe afaceri / fără bătăi de cap pentru departamentul IT: gestionarea infrastructurii si aplicațiilor IT și si asigurarea mentenanțelor si a suportului tehnic pot fi o povară in condițiile cererii actuale de specialiști IT. Cu abordarea de tip „software as a service”, aceste responsabilități sunt gestionate de furnizor, eliberând resurse interne valoroase sau indisponibile.

 

  • Gata de utilizare din ziua 1: Serviciile sunt de obicei gata pentru utilizare imediată, eliminând procesul de configurare de durata, specific soluțiilor complexe instalate on-prem.

Vă prezentăm DOCS2CLOUD: O soluție de ultimă generație bazată pe platforma SEAL

 

Un astfel de serviciu în domeniul managementului documentelor digitale și al arhivării electronice este DOCS2CLOUD. Construit pe platforma noastră low-code pentru eficiența, conformitatea și automatizarea documentelor SEAL, DOCS2CLOUD este o soluție de ultimă generație concepută pentru a eficientiza gestionarea documentelor, automatizarea și arhivarea electronică în cloud.

Iată de ce DOCS2CLOUD este o alegere ideală pentru organizațiile care caută eficiență, securitate și conformitate:

  • Cel mai scăzut TCO (cost total de proprietate) – preț competitiv, implementare rapidă, adoptare rapidă de către utilizatori, costuri reduse de întreținere.

 

  • Simplu, low-code, gata de utilizare – Datorită caracteristicilor flexibile unice de tip low-code (parametrizare in loc de scriere de cod), poate ingera, arhiva și utiliza orice document, încă din prima zi.

 

  • Cea mai bună experiență de utilizator – concepută pentru utilizatori de afaceri/non-IT, axată pe simplitate și productivitate.

 

  • Scalabilitate: Platforma este scalabilă, permițând organizațiilor să își ajusteze nevoile de gestionare a documentelor pe măsură ce cresc.
  • Semnături electronice și arhivare electronică conformă legii – cu instrumente integrate de vizualizare și semnare electronică, DOCS2CLOUD oferă capabilități de arhivare electronică care se aliniază cerințelor legale, facilitând îndeplinirea standardelor de conformitate pentru organizații.

 

  • Securitate avansată – Platforma prioritizează securitatea, implementând măsuri robuste pentru a proteja datele sensibile. MFA (Autentificare multifactor), criptarea, controlul accesului, regulile de securitate dinamice bazate pe metadate și auditurile de securitate fac parte din pachet.

 

  • Infrastructură IT de top dintr-un centru de date local Tier-III: DOCS2CLOUD rulează pe cea mai bună infrastructură IT, găzduită într-un centru de date local Tier-III (conform standardelor Uptime Institute). Acest lucru asigură o funcționare continuă, timp de nefuncționare minim și performanță optimă.

Concluzie

În concluzie, managementul eficient al documentelor este piatra de temelie a operațiunilor de afaceri de succes.

 

Organizațiile care se bazează pe sisteme tradiționale bazate pe hârtie sau pe sisteme vechi instalate la nivel local se confruntă cu ineficiențe, riscuri de conformitate și accesibilitate limitată. Trecerea la managementul documentelor digitale în cloud, inclusiv arhivarea electronică, oferă numeroase avantaje, de la eficiență crescută la securitate sporită.

 

Alegerea gestionării documentelor și arhivare electronică ca serviciu, cum ar fi DOCS2CLOUD, simplifică și mai mult procesul, eliminând costurile inițiale, problemele IT și asigurând disponibilitate imediată. Pe măsură ce companiile continuă să-și digitalizeze operațiunile, adoptarea soluțiilor de gestionare a documentelor bazate pe cloud devine nu doar o necesitate, ci și un avantaj strategic.

 

Cu DOCS2CLOUD, organizațiile se pot bucura de performanță, securitate și conformitate de top, deschizând calea pentru un viitor mai eficient și de succes.

RESURSE UTILE

Automatizarea Proceselor Financiar-Contabile

Profil de soluţie

Administrarea Contractelor
powered by SEAL

Profil de soluţie

Automatizarea Proceselor de Inginerie si Constructii

Profil de soluţie

Gestionarea documentelor și arhivarea electronică powered by SEAL

Profil de soluţie

CITEŞTE ÎN CONTINUARE

Servicii Cloud Locale
Pentru Preturi reduse, Performanta de varf si Conformitate

5 motive pentru care serviciile cloud locale sunt o solutie mai buna decat cele oferite de jucatorii globali cum sunt Azure sau AWS

Apariția cloud computing-ului a revoluționat modul în care operează companiile, oferind scalabilitate, flexibilitate și eficiență a costurilor de neegalat. Cu toate acestea, pe măsură ce organizațiile se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile cloud pentru nevoile lor IT, alegerea dacă să utilizeze serviciile cloud furnizate de hyperscalers precum Azure sau AWS, sau serviciile cloud furnizate dintr-un centru de date local, a devenit un subiect tot mai aprins dezbătut. În această postare, vom examina de ce serviciile cloud locale furnizate de la un centru de date local sunt adesea o alegere mai bună pentru companii decât utilizarea serviciilor cloud de la hyperscalers.

 

În primul rând, serviciile locale de cloud oferă avantaje de cost pe care hiperscalerii pur și simplu nu le pot egala. Unul dintre cei mai importanți contributori la acest avantaj de cost este costul mai scăzut al forței de muncă și al energiei în zonele locale. Acest lucru are ca rezultat reducerea cheltuielilor operaționale pentru centrele de date, care la rândul său se traduce în costuri mai mici pentru clienți. În plus, furnizorii locali de cloud sunt mai bine poziționați pentru a oferi modele de prețuri mai accesibile, cum ar fi opțiuni de preț personalizate, care pot fi adaptate pentru a răspunde nevoilor specifice ale clienților.

 

Un alt avantaj cheie al serviciilor cloud locale este capacitatea lor de a oferi performanțe superioare, datorită distantei fata de clienți. Spre deosebire de hyperscaleri, centrele de date locale pot oferi conexiuni cu latență scăzută, ceea ce înseamnă că datele pot fi transmise mai rapid, iar clienții pot experimenta timpi de răspuns mai rapizi pentru aplicații. Pentru companiile care necesită procesare a datelor în timp real sau care au o sarcini de lucru care necesita înaltă performanță, serviciile de cloud locale pot face diferența.

 

În plus, furnizorii locali de cloud pot oferi asistență tehnică mai personalizată în limba romana, asigurându-se că problemele sunt rezolvate mai rapid și nu genereaza perioade de nefuncționare (eng. downtime).

 

În timp ce hyperscalerii oferă o agilitate și o flexibilitate extraordinară în ceea ce privește alocarea resurselor, nu toate companiile necesită acest nivel de agilitate. Pentru companiile cu încărcare predictibile, serviciile cloud locale cu resurse dedicate pot oferi performanțe mai bune și mai mult control. Deoarece resursele nu sunt partajate cu alți clienți, acestea pot oferi performanțe și securitate mai ridicate. În plus, cu resurse dedicate, clienții au mai mult control, permițându-le să-și optimizeze sistemele pentru a răspunde nevoilor lor specifice.

 

Una dintre principalele preocupări pe care companiile le au in legătură cu serviciile cloud locale este că este posibil ca acestea să nu ofere același nivel de capabilități ca și hyperscalerii. Deși este posibil să fi fost adevărat în trecut, nu mai este cazul. Astăzi, furnizorii locali de cloud oferă o gamă largă de caracteristici și capabilități care sunt la egalitate cu cele oferite de hyperscaleri. De fapt, uneori, furnizorii locali de cloud sunt mai agili decât hiperscalerii, deoarece sunt capabili să răspundă mai rapid la cerințele în continua schimbare ale pieței.

 

Un alt aspect de luat în considerare atunci când alegeți între serviciile locale de cloud și hyperscaleri este locația de stocare a datelor din perspectiva conformității. Pentru multe companii, suveranitatea datelor (eng. data sovereignty) este o preocupare critică, în special în industriile în care cerințele de conformitate și de reglementare sunt stricte. Cu serviciile cloud locale, clienții pot fi siguri că datele lor sunt stocate și procesate în propria țară, asigurând conformitatea cu legile și reglementările locale.

 

În cele din urmă, pentru companiile care necesită niveluri ridicate de securitate și conformitate, serviciile cloud locale oferă un avantaj distinct față de hyperscaleri. Centrele de date locale sunt adesea mai bine echipate pentru a oferi niveluri mai ridicate de securitate fizică și cibernetică, deoarece își pot adapta măsurile de securitate pentru a răspunde nevoilor specifice ale clienților lor. În plus, deoarece furnizorii locali de cloud au mai multe șanse să fie supuși organismelor de reglementare locale, ei sunt adesea mai bine poziționați pentru a asigura conformitatea cu reglementările și standardele specifice industriei.

 

În concluzie, în timp ce hyperscalerii precum Azure sau AWS au avantajele lor, serviciile cloud locale furnizate de la un centru de date local oferă o serie de beneficii care nu pot fi egalate. De la costuri mai mici la performanță superioară, suport în limba locală și suveranitate a datelor, companiile se pot bucura de flexibilitatea și scalabilitatea cloud-ului, păstrând în același timp controlul asupra mediului lor IT. Pentru companiile cu încărcare predictibila, serviciile cloud locale cu resurse dedicate oferă echilibrul perfect între performanță și control.

 

În cele din urmă, alegerea între serviciile cloud locale și hyperscaleri depinde de nevoile și cerințele specific ale fiecărei organizații.

Modernizarea managementului continutului

De ce este timpul sa inlocuiti sistemele ECM (Enterprise Content Management) traditionale cu SEAL

Sistemele de tip Enterprise Content Management (ECM) au fost folosite de zeci de ani pentru a ajuta organizațiile să-și stocheze și să-și  gestioneze activele digitale. Cu toate acestea, pe măsură ce tehnologia a evoluat, la fel au evoluat și nevoile și așteptările companiilor când vine vorba de managementul conținutului nestructurat (documente, fisiere audio-video, imagistica medicala, etc.). Multe organizații se confruntă acum cu provocarea de a trebui să gestioneze un volum și o varietate tot mai mare de conținut nestructurat, precum și să asigure conformitatea cu o serie de reglementări și standarde. Acest lucru a condus la o nevoie tot mai mare de platforme moderne de management al conținutului, care să poată aborda aceste provocări mai eficient decât vechile sisteme ECM.

 

Sistemele ECM tradiționale (învechite), precum Opentext Documentum, Hyland Onbase / Alfresco sau IBM Filenet, au fost concepute cu ani în urmă pentru a oferi un depozit centralizat pentru stocarea și gestionarea conținutului. Deși odată erau considerate soluții de ultimă generație, acum se luptă să țină pasul cu ritmul schimbării și cu cerințele afacerilor moderne. Acestor sisteme vechi le lipsesc adesea flexibilitatea, scalabilitatea și agilitatea necesare pentru a satisface nevoile organizațiilor de astăzi. Acestea sunt adesea costisitor de întreținut, oferă o experiență de utilizare nesatisfacatoare și nu sunt concepute pentru cloud și mobilitate.

 

Cu SEAL, am dezvoltat o platformă modernă pentru eficiența, conformitatea și automatizarea conținutului nestructurat, concepută pentru a depăși limitările vechilor sisteme ECM. SEAL este o platformă de management si automatizare a conținutului de ultimă generație care ajută organizațiile să își gestioneze conținutul mai eficient, și mai sigur. Cu SEAL, puteți înlocui sistemul dvs. ECM vechi și puteți obține o serie de beneficii care vă pot ajuta să obțineți o valoare mai mare din investiția dvs. în aplicația de managementul conținutului.

Să aruncăm o privire la unele dintre provocările cu care se confruntă organizațiile atunci când folosesc sisteme ECM vechi și modul în care SEAL poate ajuta la abordarea acestor provocări.

 

 

Provocarea #1: Costul continuu al platformelor existente

Sistemele ECM vechi sunt adesea costisitor de întreținut, iar costurile pot crește rapid în timp. Costul licențelor, implementării, adoptării de către utilizatori, întreținerii și upgrade-urilor se cumulează, generând o povară financiară semnificativă pentru organizație.

Aici intervine SEAL. SEAL oferă un cost de licență mult mai mic, cu un model de preț pe capacitate, cu un număr nelimitat de utilizatori, făcându-l ideal pentru organizațiile mari cu mulți utilizatori. Acest lucru se traduce în economii semnificative pentru organizațiile care caută să-și reducă costurile de gestionare a conținutului.

SEAL este, de asemenea, mult mai ieftin de întreținut decât sistemele ECM vechi. Prin expunerea multor funcții ușor de utilizat, printr-o abordare de tip „low-code” (parametrizare si nu dezvoltare software), preia astfel sarcina departamentului IT și reduce costurile asociate cu gestionarea conținutului. Costurile de întreținere a platformei software sunt, de asemenea, mult mai mici, rezultând un OPEX îmbunătățit. Cu SEAL, organizațiile nu numai că pot economisi prin costul licențelor, dar pot să-și reducă semnificativ costurile de gestionare a conținutului în timp.

În plus, SEAL oferă o interfață puternică, dar simplu de utilizat, concepută special pentru utilizatorii de business/non-IT. Aceasta înseamnă că organizațiile pot adopta rapid și ușor SEAL fără a fi nevoie de o instruire tehnica extinsă sau de asistență IT. Costul de adoptare este mult mai mic, ceea ce îl face o soluție ideală pentru organizațiile care doresc să-și reducă costurile de gestionare a conținutului și totodată să-și îmbunătățească eficiența.

Pe scurt, costul întreținerii sistemelor ECM vechi poate fi o povară financiară semnificativă pentru organizații. Cu SEAL, organizațiile își pot reduce costurile de gestionare a conținutului cu până la 50%, bucurându-se în același timp de un proces de gestionare a conținutului mult mai simplu și mai eficient. Cu o interfață puternică, dar simplu de utilizat, SEAL este o soluție ideală pentru organizațiile mari cu un număr mare de utilizatori și este mult mai ieftin de întreținut decât sistemele ECM vechi.

 

 

Provocarea #2: Experiență de utilizare nesatisfăcătoare

Sistemele ECM vechi pot fi o provocare din punct de vedere al unei experiențe de utilizare eficientă si facila. Acest lucru poate duce la frustrare și la refuz de adoptare, ceea ce poate duce la gestionarea datelor în afara sistemului, pierzându-se astfel controlul si conformitatea.

SEAL oferă o interfață de utilizator puternică, dar simplă, care este ușor de utilizat încă din prima zi. Acest lucru permite mai ușor utilizatorilor să găsească, să utilizeze și să partajeze conținutul de afaceri, indiferent de locul în care se află (la sediul companiei sau in mișcare de pe echipamentul mobil). SEAL este de asemenea conceput pentru a fi foarte intuitiv, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot învăța rapid cum să folosească sistemul, crescând gradul de adoptare și îmbunătățind eficiența.

 

 

Provocarea #3: Capabilitățile avansate de gestionarea a înregistrărilor sunt limitate sau costisitoare

Una dintre provocările obișnuite ale ECM-urilor tradiționale este capacitatea lor limitata de gestionare a înregistrărilor (records management). Gestionarea defectuoasă a înregistrărilor poate duce la amenzi de reglementare, riscuri reputaționale și răspunderi legale, care pot avea un impact semnificativ asupra profitului unei companii. Unele dintre sistemele ECM vechi necesită costuri de licență suplimentare pentru funcții avansate de gestionare a înregistrărilor, în timp ce altele oferă produse software separate care acoperă aceste funcționalități. Acest lucru poate crea provocări suplimentare legate de integrare dar și costuri suplimentare.

Cu toate acestea, cu platformele de gestionare a conținutului de ultimă generație, cum ar fi SEAL, capabilitățile avansate de gestionare a înregistrărilor sunt integrate în platformă, eliminând nevoia de costuri suplimentare de licență sau de produse software separate. Acest lucru permite companiilor să își gestioneze cu ușurință înregistrările și să asigure conformitatea fără a suporta costuri sau complexități suplimentare. Cu arhitectura modernă SEAL și abordarea bazată pe metadate, companiile își pot eficientiza procesele de gestionare a înregistrărilor și pot reduce riscul de amenzi costisitoare și răspunderi legale.

 

 

Provocarea #4: Limitările arhitecturii ECM tradiționale

Sistemele ECM vechi au fost construite pe o arhitectura ECM tradițională, care poate fi inflexibilă și dificil de scalat. Acest lucru poate crea probleme de performanță și poate limita capacitatea organizațiilor de a ține pasul cu cerințele de afaceri în continua schimbare.

SEAL, pe de altă parte, este proiectat cu o arhitectură moderna bazată pe metadate, ceea ce înseamnă că este mult mai flexibil și mai ușor de scalat. De asemenea, este proiectat pentru cloud, ceea ce permite o mai mare accesibilitate și disponibilitate, reducând în același timp nevoia de investiții in infrastructura IT on-premises. Această arhitectură modernă permite SEAL să gestioneze cu ușurință volume mari de conținut și metadate, ceea ce o face o soluție ideală pentru organizațiile cu cantități mari de date de gestionat. În plus, abordarea bazată pe metadate permite SEAL să fie mai adaptabil la cerințele de afaceri în schimbare, permițând organizațiilor să țină pasul cu tendințele și reglementările în evoluție ale industriei, cu ajustări low-code făcute de utilizatorii de business, și nu de IT. Utilizând o arhitectură modernă, SEAL oferă o soluție de management al conținutului mai eficientă și mai scalabilă.

 

În concluzie, înlocuirea sistemelor ECM vechi cu platforme de management de conținut de ultimă generație, cum ar fi SEAL, poate oferi companiilor beneficii semnificative. SEAL oferă economii de până la 50% la costurile de gestionare a conținutului, oferind un cost de licență mult mai mic, cu un model de preț pe capacitate și un număr nelimitat de utilizatori incluși. De asemenea, reduce costul de adoptare, oferind o interfață puternică, dar simplu de utilizat, concepută pentru utilizatorii non-IT. Mai mult, arhitectura de ultimă generație a SEAL este bazată pe metadate, proiectată pentru scalare și integrare, făcând-o ideală pentru organizațiile mari cu cerințe complexe de gestionare a conținutului. Prin eliminarea limitărilor arhitecturii ECM tradiționale și oferind capabilități avansate de gestionare a înregistrărilor, SEAL poate ajuta companiile să reducă riscurile și să își îmbunătățească profitul. În plus, prin atenuarea riscurilor asociate cu sistemele ECM tradiționale care au fost achiziționate în ultimii ani de companii mai mari, SEAL oferă companiilor cea mai bună tehnologie și cu un plan sigur de dezvoltare al produsului pentru viitor.

Ca platforma moderna pentru eficiență, conformitate și automatizare a conținutului, SEAL este alegerea ideală pentru organizațiile care doresc să rămână în frunte pe drumul spre succes în era digitală.

Consolidarea continutului nestructurat pentru reduceri de cost, eficienta si conformitate

Consolidarea continutului nestructurat pentru reduceri de cost, eficienta si conformitate

Introducere: Consolidarea conținutului nestructurat la nivel de organizatie devine din ce în ce mai importantă pentru companiile care doresc să-și optimizeze operațiunile. Provocarea de a gestiona mai multe insule de informații provenite din diverse linii de business sau aplicații are ca rezultat costuri mai mari, eficiență mai scăzută și un management inadecvat al conformității.

Un depozit unificat de documente este soluția la aceste provocări. Acest material subliniază beneficiile consolidării continutului nestructurat și arată avantajele pentru care un depozit unificat de documente este cea mai bună alegere pentru companiile care caută eficiență, control și conformitate.

 

Beneficii legate de consolidarea conținutului nestructurat:

  • Economii – Un depozit unificat de documente și înregistrări va ajuta organizațiile să economisească bani prin eliminarea necesității de a gestiona depozite multiple de informatie.
  • Eficiență sporită – Consolidarea poate îmbunătăți eficiența operațională, permițând utilizatorilor care folosesc documente ca parte din procesele lor de lucru să le regaseasca si sa le acceseze rapid și ușor. Aceasta înseamnă mai puțin timp petrecut cu căutarea de informații și mai mult timp petrecut în activitățile care aduc valoare.
  • Control – Consolidarea permite companiilor să controleze modul de stocare și accesul la datele lor, ceea ce este esențial mai ales pentru companiile cu conținut sensibil sau reglementat. Centralizarea conținutului facilitează gestionarea in mod unitar la nivel de organizatie a accesului utilizatorilor, a drepturilor de acces și a securității.
  • Conformitate – Consolidarea oferă companiilor o imagine cuprinzătoare asupra datelor lor și asigura conformitatea cu cerințele de reglementare. Prin automatizarea conformității, organizațiile pot economisi timp și bani, reducând în același timp riscurile și evitând amenzile.

 

Concluzie: Consolidarea conținutului nestructurat (documente) este esențială pentru companiile care doresc să reducă costurile, să îmbunătățească eficiența și să gestioneze conformitatea cu reglementările. Un depozit unificat de documente și înregistrări de conformitate este cea mai bună alegere pentru organizațiile care doresc să-și consolideze informatiile nestructurate. Alegând un depozit unificat, companiile pot beneficia de costuri îmbunătățite, scalabilitate, performanță și protecție a datelor. În plus, aceștia se pot bucura de capabilități avansate de gestionare conforma a înregistrărilor care ajută la asigurarea conformității și la reducerea riscurilor legale.

 

In ciuda acestor provocari, există soluții

Organizatiile care se confruntă cu provocările de a-și gestiona in mod unitar datele nestructurate (documentele), de a asigura conformitatea și de a îmbunătăți performanța aplicațiilor au la dispoziție soluții practice. SEAL este una dintre aceste soluții, fiind o platformă software de ultimă generație care valorifică puterea AI (artificial intelligence) și capabilitatile de gestionare si automatizare a conținutului nestructurat bazate pe metadate pentru a oferi eficiență, conformitate și automatizare. Cu capabilitățile sale de digitalizare si automatizare a proceselor de tip low-code (parametrizare si nu dezvoltare software), SEAL poate ajuta companiile să-și eficientizeze gestionarea conținutului și să-și automatizeze procesele de conformitate, în timp ce se conectează cu aplicațiile companiei care generează conținut nestructurat. SEAL este o platformă deschisă cu multiple integrări cu aplicații de afaceri și instrumente de productivitate (SAP, Salesforce, SharePoint, Office, Outlook) și API-uri (Aplication Programming Interface) avansate pentru conectarea la orice aplicație externă.

 

SEAL oferă:

  • Procesarea documentelor și capturarea informațiilor bazate pe inteligență artificială (AI) – opțiuni avansate pentru colectarea documentelor, clasificarea acestora și extragerea automată a continutului relevant (metadatelor);
  • Management inteligent de conținut – susținerea productivității utilizatorilor cu funcționalități precum clasificarea, catalogarea, stocarea, căutarea, navigarea, vizualizarea, partajarea si capabilitati avansate de securitate;
  • Semnături electronice, arhiva electronica in conformitate cu legislatia specifica și management complet al ciclului de viață al informațiilor – pentru procese end-to-end fără hârtie;
  • Funcții avansate de management a înregistrărilor de conformitate ale companiei – susținând gestionarea conformității și a riscurilor cu capabilitati avansate de management al retentiei conform nomenclatorului arhivistic, marcaje de retinere, stergerea controlată, actualizări si audit avansat;
  • Administrarea hibridă a arhivelor– gestionarea unificată a arhivelor pe hârtie și electronice într-o singură interfață;
  • Automatizarea proceselor digitale folosind capabilitățile low-code – susținerea fluxurilor de lucru inteligente, atribuirea automată a sarcinilor în conformitate cu regulile de afaceri, funcționalități flexibile de rutare, aprobări și colaborare prin valorificarea metadatelor;

Prin adoptarea SEAL, companiile pot realiza economii semnificative de costuri, pot crește eficiența și pot obține un control mai mare și conformitate asupra datelor lor nestructurate.

Sunteti pregatiti sa va recuperati datele si sa continuati operatiunile dupa un atac ransomware?

Indiferent de tipul de atac cibernetic, in StarVault ai masuri speciale pentru protectie si pentru continuitatea operatiunilor

Amenintarile ransomware au perturbat semnificativ mii de afaceri din diverse industrii in 2021, ducand la pierderi substantiale. Atacatorii par sa prefere organizatiile din servicii financiare, retail si din productie drept victime favorite pentru operatiunile lor ransomware, dar nicio industrie nu a fost scutita. Tot mai mult, tintele ransomware s-au mutat de la persoane fizice la companii si, pe langa datele de productie, exista tot mai multe atacuri cibernetice care vizeaza inclusiv copiile de rezerva.

 

Pe baza a peste 20 de ani de experienta in protectia datelor si in asigurarea continuitatii operationale, Star Storage a dezvoltat un portofoliu complet de servicii de protectie cibernetica si continuitate operationala bazat pe cele mai bune tehnologii, pe centrul nostru de date Tier-III din Bucuresti si pe specialisti in securitate si protectia datelor, pentru a va ajuta sa va mentineti operatiunile, chiar si dupa un atac ransomware. Propunerea noastră de valoare este mai mult decat protejarea datelor dvs. – este vorba despre a va ajuta sa ramaneti operationali dupa un astfel de eveniment nedorit.

 

In plus fata de centrul nostru de date de top si tehnologiile de varf folosite, avem un istoric dovedit de implementare si operare cu succes a infrastructurilor critice IT, asigurand disponibilitate ridicata, protectie si recuperare in caz de dezastru pentru cele mai solicitante medii.

 

Infrastructura noastra de cloud scalabila va permite sa beneficiati imediat de o solutie de securitate adaptabila nevoilor D-voastra, fara investitii initiale costisitoare, si sa scalati rapid la nevoie pentru a oferi rezilienta necesara la nivelul intregii companii.

 

Incepeti o colaborare cu Star Storage si lasati echipa noastra de experti sa se concentreze pe furnizarea unor solutii de securitate de top livrate din cloud, astfel incat sa va puteti concentra pe ceea ce este important – afacerea si clientii dvs.

 

O alternativa excelenta la achizitia de sisteme si echipamente scumpe, utilizarea serviciilor cloud iti ofera in plus si servicii de protectie a datelor si continuitate de nivel enterprise, si servicii de asistentata tehnica 24x7x365 pentru a permite afacerii tale sa functioneze fara probleme.

 

Apelati cu incredere la specialistii Star Storage pentru o analiza gratuita pentru evaluarea rezilientei cibernetice, pentru a intelege unde va aflati și pentru a primi recomandari despre modul in care organizatia dvs. poate detecta, raspunde și recupera dupa un ransomware sau alt atac cibernetic. In plus, puteti identifica posibilitatile de reducere a costurilor D-voastra prin utilizarea serviciilor cloud.

 

 

Digitalizarea proceselor asociate cu operatiunile de mentenanta
si reparatii
– o necesitate imperativa pentru gestionarea crizei de
personal calificat, pentru eficienta
si conformitate

Digitalizarea si automatizarea proceselor asociate cu operatiunile de mentenanta – o necesitate imperativa

In multe companii, departamentelor de Mentenanta li se cere sa faca minuni, cu o fractiune de buget si multe improvizatii. Vazute uneori ca un „rau inevitabil “, operatiunile de intretinere, reparatii si revizii reprezinta o componenta critica a proceselor de business in industrii precum cea extractiva, aeronautica, energie, productie, utilitati sau transporturi.

 

Domeniul MRO (Maintenance, Repair and Overhaul – termen consacrat in literatura de specialitate) are o serie de provocari specifice reprezentate in principal de deficitul cronic de personal calificat pentru realizarea operatiunilor de intretinere, reparatii si revizii. Conform Peerless Research Group, aproape trei sferturi dintre companii (71%) apreciaza ca nivelul de pregatire al echipelor MRO se incadreaza undeva intre „Not at all prepared“ si „Somewhat prepared“. (1)

 

O alta provocare importanta este reprezentata de faptul ca documentatiile tehnice si procedurile specifice acestui tip de operatiuni nu sunt intotdeauna respectate. Potrivit unei analize a Aviation Safety Reporting System (NASA ASRS), aproximativ trei sferturi (64%) din incidentele care genereaza riscuri de siguranta se datoreaza acestei cauze. Nerespectarea documentatiei de revizie este si principala sursa a disfunctionalitatilor ce survin dupa realizarea unei operatiuni de mentenanta, conform USA Federal Aviation Administration. (2)

 

 

Factori care afecteaza eficienta operatiunilor de mentenanta si reparatii

 

Principalii factori care duc la aparitia acestor efecte nedorite sunt:

  • Criza de personal calificat care afecteaza majoritatea domeniilor de activitate si care se face simtita atat la nivel global, cat si in Romania;
  • Diversitatea si complexitatea echipamentelor pentru care trebuie realizate operatiuni de intreținere, reparatii si revizii si care impun accesarea de informatii tehnice specifice;
  • Coexistenta formatelor – fizic si digital – in care este disponibila documentatia tehnica si volumul acestora. (In cazul echipamentelor complexe, numai manualele de utilizare depașesc 100 de pagini);
  • Dispersarea informatiilor tehnice in mai multe silozuri de date si aplicatii, care nu comunica unele cu altele si nu pot fi accesate si gestionate centralizat;
  • Dificultati in accesarea versiunii corecte a documentatiei tehnice precum si a istoricului documentat de mentenanta al unui echipament si urmarirea trasabilitatii acestuia – de la semnalarea unei probleme, pana la remedierea ei si validarea operatiunii;
  • Numarul mare de sarcini care trebuie realizate manual, de multe ori pe formulare in format hartie, si care consuma timp (crearea de documente specifice, completarea si semnarea lor, expedierea catre alte departamente, etc.).

Situatiile enumerate mai sus compromit eficienta operatiunilor de intretinere, reparatii si revizii, scad randamentul echipelor de interventie si contribuie la creșterea costurilor operationale si a costurilor de nefunctionare.

 

 

Cum rezolva solutiile Star Storage aceste provocari

 

Platforma SEAL, impreuna cu solutiile specifice industriei de productie dezvoltate pe baza acesteia, elimina situatiile amintite anterior si ajuta companiile sa digitalizeze si sa automatizeze procesele de mentenanta dependente de documentatii tehnice, sa inregistreze si sa arhiveze electronic conform reglementarilor din industrie documentele si înregistrarile (inclusiv inregistrari de tip fotografie sau materiale video) rezultate in urma acestor operatiuni si sa le gestioneze pe intreg ciclul de viata al acestora.

 

Principalele beneficii obtinute in urma adoptarii si implementarii solutiei Star Storage sunt:

 

  • Toate documentele necesare operatiunilor de intreținere, revizii si reparatii legate de un anumit echipament sau de o intreaga facilitate de productie, pot fi consolidate, gestionate si accesate rapid si in conditii de siguranta. Astfel, echipele MRO pot consulta simplu si rapid, de pe orice tip de echipament mobil, de oriunde și oricand, versiunea actualizata a documentatiei tehnica asociate echipamentului asupra caruia trebuie sa intervina. Folosirea platformei SEAL de catre utilizatorii finali nu necesită competente IT avansate, iar operațiunile de adaugare si actualizare de documente pot fi realizate in mod natural, fara a implica resurse din cadrul departamentului IT.
  • Echipele de interventii din teren pot avea acces de la distanta nu doar la documentatia existenta, ci si la indicatii multi-media (audio-video) care pot fi furnizate in timp real. Prin intermediul SEAL, echipele din teren pot beneficia de asistenta (audio si video) livrata remote de expertii de la sediul companiei sau dintr-un centru de excelenta, organizatiile compensand astfel nivelul redus de competente si experienta. (Expertul de la centru ii prezinta agentului din teren documentatia necesara si il ghideaza – cu adnotari, comentarii, etc., avand in permanenta acces in timp real la operatiunile executate prin intermediul camerei video purtate de echipa din teren).
  • Digitalizarea si standardizarea documentelor si a formularelor specifice – cereri de suport, analize de defect, ordine de lucru, fise de mentenanta, note de constatare, documente de predare, casare, etc. – simplificandu-se astfel procesele de emitere, completare, confirmare si recepție, prin eliminarea sarcinilor manuale si permitand o trasabilitate completa asupra procesului digitalizat.
  • Actualizarea automata si documentarea istoricului de intervenții – solutia SEAL salveaza si arhiveaza toate documentele aferente unei intervenții și permite colectarea din teren a probelor audio si video – înregistrări si fotografii – pe care le stocheaza ca înregistrari conforme, protejate prin diverse metode (criptare, metoda WORM – Write Once Read Many – etc.).
  • Documentele necesare realizării operatiunilor de intretinere, reparatii și revizii pot fi integrate in fluxuri de lucru specifice, care se adapteaza dinamic la conditiile existente. De exemplu, un ordin de lucru poate fi alocat automat ținand cont de nivelul de proximitate al echipelor MRO fata de echipamentul asupra caruia trebuie intervenit, gradul de incarcare al echipelor disponibile, competentele necesare, nivelul de criticitate al problemei semnalate, etc.
  • Respectarea cerintelor de conformitate, a standardelor specifice domeniului de activitate și regulamentelor in vigoare. Platforma SEAL permite utilizarea unui sistem complex de metadate prin care sa fie inregistrate informatiile specifice – codul echipamentului sau al locatiei, codul pieselor de schimb, date de la probele de punere in functiune, date de etalonare, etc. – asociate fiecarui activ si arhivarea in conformitate cu conditiile prevazute.

Companiile care utilizeaza platforma SEAL pentru digitalizarea activitatilor de mentenanta obțin cresteri mari de eficienta la nivel operational si valorifica mai bine resursele disponibile. Complementar, echipele de întretinere, reparatii și revizii isi pot concentra eforturile pe interventiile tehnice, fara sa piarda timp cu munca de documentare si completarea formularelor specifice.

 

Daca doriti sa vedeti o demonstratie practica a unei solutii de digitalizare a operațiunilor de mentenanta si reparatii si sa aflați cum puteti obtine toate aceste beneficii, contactati-ne! Echipa de consultanti Star Storage va poate ajuta sa identificati, implementati si personalizati solutia adecvata nevoilor si bugetului companiei voastre.

 

Referinte:

Articol MMH – Annual Maintenance Repair and Operations (MRO) Survey 2018: Spending on the rise
AeroSoftsys – Technical Documentation Challenges in Aviation Maintenance

Consolidarea datelor nestructurate
pentru eficienta operationala si conformitatea cu reglementarile

Consolidarea datelor nestructurate, o problema pentru companiile de productie

Companiile din domeniul productiei gestioneaza multiple aplicatii operationale (proiectare produs, planificare si executie proces de fabricatie, managementul reviziilor si reparatiilor echipamentelor de productie, managementul calitatii, mediului si sanatatii ocupationale, etc.), fiecare generand cantitati uriase de date nestructurate (documente si fisiere in diverse formate). Utilizarea eficienta a continutului nestructurat si a atributelor asociate, care la nivel general reprezinta peste 80% din volumele de informatii de business cu care opereaza companiile (conform Datamation) devine astfel una dintre principalele provocari de business, aceste date fiind esentiale pentru derularea eficienta a activitatii si pentru conformarea cu reglementarile industriei, cerintele legale si de audit.

 

Aparitia silozurilor de date pare astfel inevitabila pentru companiile cu procese complexe de productie. Pe de o parte, din cauza faptului ca fiecare departament din cadrul unei organizatii genereaza si acumuleaza in timp propriile date si documente specifice activitatii pe care o desfasoara. Pe de alta parte, numeroasele aplicatii utilizate nu sunt integrate din motive ce tin de costuri, probleme de compatibilitate, competențe disponibile, etc.

 

 

Probleme generate de silozurile de date

 

Problema cu silozurile de date consta in faptul ca sunt accesibile doar anumitor departamente sau echipe din cadrul unei companii, in general acelea care le-au generat. Iar conform studiului IDC „Addressing the Document Disconnect: Hidden Opportunity, Big Payoff“, abordarea insulara generează in timp multiple dezavantaje:

  • Costuri suplimentare pentru departamentul IT – gestionarea mai multor depozite disparate de informatii;
  • Muncă suplimentara, ineficienta si costuri suplimentare ale proceselor de business, angajatii pierzand timpul cu identificarea manuala a documentelor si a versiunilor corecte in diverse locatii;
  • Productivitate scazuta a angajatilor care nu pot colabora eficient pe documente intr-un spatiu virtual comun;
  • Decizii gresite bazate pe documentatie gresita (versiune veche a documentelor) sau incompleta;
  • Reducerea agilitatii companiei, afectandu-i capacitatea de planificare, prognoza si bugetare, din cauza vizibilitatii restranse;
  • Probleme de conformitate si amenzi asociate, datorita dificultatilor in realizarea proceselor de audit;
  • Efort si costuri suplimentare legate de controlul calitatii, datorita accesului dificil la informatia stocata in diverse sisteme;
  • Incidente de sanatate si siguranta ocupationala, cu impact direct financiar si reputational, datorita utilizarii ineficiente a procedurilor operationale si a lipsei mijloacelor documentare de proba;
  • Lipsa instrumentelor pentru automatizarea conformitatii, ceea ce duce la un consum suplimentar de efort (cu costurile asociate) pentru a face acest lucru manual.

 

Eficienta si Conformitate prin Consolidare

 

Soluția depasirii acestor limitari consta în implementarea unui sistem unitar de captare, procesare, gestionare si arhivare a continutului nestructurat (documente, fisiere si metadate asociate), capabil sa se integreze facil cu aplicatiile folosite la nivelul intregii organizatii si sa consolideze documentele generate in toate aceste sisteme.
Cu SEAL, platforma Star Storage pentru managementul continutului si automatizarea proceselor bazate pe documente, companiile de productie pot sa gestioneze eficient si valorifice documentele si datele specifice.

 

 

Astfel, folosind SEAL, companiile de productie beneficiaza de:

 

  • Acces rapid și sigur la documentația proceselor de productie – SEAL colecteaza si face accesibile informațiile de care companiile au nevoie pentru a obtine o calitate ridicata a produsului finit, controlul costurilor si pentru a optimiza procesele de productie. Cu ajutorul SEAL pot fi prevenite greselile costisitoare, poate fi protejata proprietatea intelectuala si pot fi eliminate dezvoltarile redundante;
  • Controlul schimbarilor in procesul de fabricatie – procesele de reproiectare si comenzile de modificare sunt frecvente în cadrul companiilor de producție, mai ales în cazul lansărilor de noi produse. SEAL permite documentarea si gestiunea eficienta a modificarilor, de la prototipare si testare, pana la productie si modificari ulterioare, inclusiv retete de fabricatie, liste de materiale, fluxuri de lucru, rutine de asambalare, etc;
  • Control imbunatatit al calitatii produselor – platforma SEAL asigura acces la versiunile actualizate si validate ale informațiilor necesare in procesele de productie si elimina problemele generate de documentatiile incosistente si/sau depasite. Disponibilitatea specificatiilor corecte dintr-o singura sursa susține totodata dezvoltarea eficienta a produsului, respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate, precum si colaborarea echipelor implicate in procesele de productie;
  • Eliminarea intarzierilor si depasirilor de costuri – SEAL permite integrarea informatiilor disponibile nu doar în mai multe departamente din cadrul aceleiasi organizatii, ci si la furnizorii si partenerii acesteia, indiferent de sursa, tipul si formatul lor. Companiile pot astfel planifica eficient fluxurile de aprovizionare si livrare cu procesele de productie, precum si termenele aferente. Folosind SEAL, companiile de productie pot elimina erorile de comunicare si imbunatati timpii de livrare si calitatea productiei, utilizand un instrument de lucru sigur pentru a partaja informatiile atât intern, cat si cu partenerii, contractorii si clientii finali;
  • Control eficient si prevenirea modificărilor neautorizate – solutia SEAL asigura validarea si obtinerea tuturor aprobarilor necesare fiecarei faze a procesului de productie, furnizarea documentelor corecte necesare, verificarea modificarilor si a nivelului de actualizare, eliminarea documentelor perimate, etc;
  • Conformitate si reduceri de riscuri atat din perspectiva legala cat si IT prin guvernanta informaționala unificata la nivel de companie, protectia datelor si documentelor esentiale, inclusiv protectie impotriva ransomware.

Daca doriti sa vedeti o demonstratie practica si sa aflati cum puteti obtine toate aceste beneficii, contactati-ne! Echipa de consultanti Star Storage va poate ajuta sa identificati, implementati si personalizati solutia adecvata nevoilor si bugetului companiei voastre.

 

 

 

 

Indiferent de pretul energiei electrice, costul abonamentului la serviciile cloud ramane constant

In StarVault ai costuri fixe cu infrastructura IT!

Ai costuri fixe cu infrastructura IT!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Avand in vedere cresterea brusca si impredictibila a pretului de furnizare al energiei electrice in toata Uniunea Europeana ca urmare a unor modificari legislative si a contextului geopolitic actual, cu impact direct in tarifele de furnizare a energiei electrice in sensul unei majorari considerabile a acestora, costurile lunare privind alimentarea cu energie a infrastructurii IT proprii au suferit majorari semnificative.

 

Aceasta situatie determina din ce in ce mai multe companii sa-si accelereze decizia de migrare in cloud, pentru a evita cheltuielile asociate cu inlocuirea infrastructurii invechite, pentru a avea costuri lunare predictibile si pentru a gestiona lipsa acuta de personal specializat.

 

De peste 10 ani, platforma noastra de cloud – StarVault – bazata pe un centru de date de top de nivel Tier III local (Bucuresti) si pe o echipa de experti cu o experienta de neegalat in furnizarea solutiilor de infrastructura critica si cloud – a ajutat sute de clienti in calatoria lor spre transformarea digitala, livrand beneficii reale si ajutandu-i sa reduca semnificativ costurile.

Putem vorbi de un centru de date eficient din punct de vedere energetic, cu impact direct în costul total de utilizare, de la un PUE (Power Usage Effectiveness) mai mic de 1.6. Conform Uptime Institute valoarea medie a PUE a crescut în 2019 la 1.67 față de 1.58 in 2018. La Star Storage suntem orientati catre optimizarea utilizarii energiei si avem un PUE de 1.5, cu impact direct in factura lunara a clientilor nostri. Investim în permanență si ne concentram eforturile ca sa operam un centru de date verde, eficient din punct de vedere energetic, care sa creasca valoarea totala livrata catre clienții nostri si sa reduca TCO-ul.

 

Cu ajutorul serviciilor StarVault Apps2CLOUD acum poti uita de grijile asociate cu factura de energie electrica si iti poti configura propriul Cloud Privat, mai rapid ca niciodata. Fara investitii initiale si fara batai de cap primesti rapid un nivel maxim de performanta a resurselor de calcul si poti astfel redirectiona resurse financiare importante catre activitatile generatoare de profit din cadrul companiei tale.

 

O alternativa excelenta la achizitia de sisteme si echipamente scumpe, utilizarea serviciilor cloud iti ofera in plus si soluții de securitate cibernetică de nivel enterprise, servicii de protecție a datelor și continuitate și servicii de asistenta tehnica 24x7x365 pentru a permite afacerii tale sa functioneze fara probleme.

 

Rezultatul? O afacere mai agila, mai rentabila si mai inovatoare prin concentrare pe activitatile de baza si pe clienti, si nu pe administrarea infrastructurii IT.

Apelati cu incredere la specialistii Star Storage pentru o analiza gratuita a posibilitatilor de reducere a costurilor D-voastra prin externalizare. Dumneavoastra ne prezentati problemele – noi venim cu solutiile.

StarVault Dedicated Infrastructure
Performanta conteaza

Infrastructura locala de cloud privat cu cost redus, latenta redusa si performanta de nivel enteprise

Star Storage isi largeste portofoliul de solutii cloud si lanseaza in parteneriat cu Hewlett Packard Enterprise serviciul StarVault DIaaS

Star Storage este partener cu Hewlett Packard Enterprise

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.


StarVault Dedicated Infrastructure

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Star Storage, furnizor global de tehnologie care ofera solutii hibride si multi-cloud de top, in parteneriat cu Hewlett Packard Enterprise (HPE) Romania, isi extinde portofoliul de servicii cloud prin adaugarea StarVault Dedicated Infrastructure as a Service (DIaaS), utilizand serviciul HPE GreenLake.

 

In ciuda avantajelor cloudului public, un procent ridicat de aplicatii si date pentru clienti trebuie sa fie gazduite in centre de date locale din cauza unor probleme precum performanta, latenta datelor, dependenta aplicatiilor si asigurarea conformitatii cu reglementarile legale. Raspunzand acestor provocari, StarVault DIaaS ofera o experienta de top ca serviciu, combinand agilitatea si economia cloudului public cu securitatea si performanta unei infrastructuri IT locale.

 

„Continuam sa investim in dezvoltarea unei platforme de tip multi-cloud, care reuneste oferte cloud bazate pe centrul nostru de date local Tier-III si ofertele de cloud public. Scopul nostru este de a oferi clientilor nostri o libertate totala in alegerea ofertei cloud potrivite pentru fiecare sarcina de lucru sau nevoie de afaceri cu acelasi SLA de top si asistenta tehnica in limba locala. Investind in parteneriatul cu HPE Romania, aducem clientilor nostri puterea ultimei generatii de tehnologie HPE prin serviciul HPE GreenLake. Acest lucru ne permite sa construim infrastructuri dedicate la nivel de intreprindere si sa le oferim, la cerere, clientilor enterprise care pana acum erau blocati in eforturile lor de a migra in cloud datorita reglementarilor legale si a sensibilitatii legate de localizarea datelor de afaceri.”, a declarat Sebastian Handoca, Delivery Director for Cloud and Infrastructure Solutions la Star Storage.

 

Noile servicii cloud StarVault, alimentate de HPE GreenLake, care acopera gestionarea containerelor, operatiunile de invatare automata, VM-urile, stocarea, capacitatea de procesare, protectia datelor si zona de networking, sunt combinate acum cu un portofoliu extins de servicii cloud si centre de date de la Star Storage, ajutand clientii sa transforme si sa modernizeze aplicatiile si datele lor, oferind in acelasi timp cea mai buna performanta in cloud si securitate la cel mai mic cost total de utilizare.

 

„Colaborarea noastra cu Star Storage imbunatateste si extinde si mai mult ecosistemul nostru de parteneri global pentru HPE GreenLake. Tehnologia noastra si economia solutiilor noastre livrate ca serviciu permit furnizorilor de servicii sa isi diferentieze in continuare ofertele, iar StarVault Dedicated Infrastructure as a Service, alimentat de HPE GreenLake, este un exemplu convingator al modului in care serviciile cloud pot fi implementate rapid, flexibil si in siguranta „, a declarat Dragos Dan, PointNext Services and Consumption Growth Country Manager, Hewlett Packard Enterprise, Romania.

 

Serviciul StarVault Dedicated Infrastructure as a Service (DIaaS) oferit de Star Storage pe baza HPE GreenLake ofera:

 

  • Infrastructura dedicata. Clientul isi opereaza propria infrastructura si poate opta pentru o reimprospatare tehnologica de pana la trei ani.
  • ZERO CAPEX. Model OPEX complet care ofera o transparenta sporita si predictibilitate.
  • Respectarea reglementarilor cu datele stocate in Romania. Infrastructura dedicata a clientului este colocata in centrele de date de nivel III din Romania.
  • Garantie pentru disponibilitatea datelor 100%. Datele clientului sunt pastrate folosind cele mai bune solutii de stocare la nivel mondial, cu disponibilitatea datelor garantata financiar.
  • Performanta constanta si costuri reduse previzibile. Prin intermediul centrelor de date locale, companiile au acces rapid la infrastructura locala de cloud privat cu cost redus, latenta redusa si performanta de nivel enteprise.
  • Suport tehnic 24x7x365 bazat pe o echipa locala. Intreprinderile castiga avantaje operationale extinse prin interactiunea directa cu echipa care le gestioneaza infrastructura cloud privata.
  • SLA garantat contractual. Folosind un SLA clar securizat cu penalitati financiare transparente in cazul unor incalcari, clientii castiga liniste sporita astfel incat sa se poata concentra in siguranta asupra activitatilor de baza ale afacerii.
  • Securitate maxima. Folositi serviciile StarVault CyberSecurity pentru a proteja in mod proactiv datele si pentru a va asigura ca orice atac este rezolvat in mod adecvat, fara a impacta afacerea.