Afaceri Digitale fara Frontiere cu StarCapture Anywhere!
In calitate de furnizor global de solutii si servicii IT pentru interactiunea digitala cu clientii, suntem dornici sa sprijinim antreprenorii si intreprinderile mijlocii in circumstantele exceptional de dificile rezultate din raspandirea COVID-19. Va punem astfel la dispozitie soluti digitale gata de utilizare, livrate din propriul centru de date din Bucuresti, pentru a ne asigura ca organizatiile pot mentine interactiuni de calitate cu clientii si partenerii lor, chiar si pe durata aceastei crize.
Pe toata durata crizei Coronavirus, punem la dispozitie StarCapture Anywhere, platforma noastra digitala de geneneratie urmatoare pentru interactiunea multi-channel cu clientii si partenerii de afaceri, in mod GRATUIT antreprenorilor si intreprinderilor mijlocii.
Ce este StarCapture Anywhere?
- Solutie simpla, cross-industry, conceputa pentru utilizatorii de afaceri, care reduce substantial durata si costurile asociate cu interactiunea clientilor prin utilizarea proceselor digitale, inclusiv captura datelor de identificare, generarea documentelor si aplicarea semnaturilor electronice
- Solutie multi-channel conceputa pentru a furniza servicii indiferent de locatia clientului (in sucursala, de pe mobil sau la distanta)
- Solutie inovatoare / end-to-end: scanare carti de indentiate, OCR, identificare faciala, semnatura electronica, proces video de identificare a clientului (KYC)
- Solutie flexibila – usor de adaptat nevoilor si legislatiei in schimbare fara scriere de cod, reducand drastic timpul si costurile de implementare
Ce este inclus in pachet?
- Abonament gratuit pentru StarCapture Anywhere, livrat ca un serviciu cloud de la centrul nostru de date de inalta securitate
- Pana la 50 de utilizatori interni si 100 GB spatiu de stocare inclus
- Formulare de afaceri predefinite si sabloane de documente
- Numar nelimitat de semnaturi electronice (simple, avansate si calificate; certificatele calificate nu sunt incluse)
- Instruire virtuala de la distanta, pregatita de expertii Star Storage
Avantajele StarCapture Anywhere livrata ca serviciu din CLOUD:
- Serviciu disponibil imediat– serviciul este livrat din Centrul de Date Star Storage, de nivel Tier 3, localizat in Bucuresti si este gata acum
- Simplitate in utilizare si adoptie rapida – nu este nevoie de instruire specifica din partea echipei dumneavoastra de IT
- Aplicatii web si mobile – clienti nativi pentru iOS si Android
- Fluxuri de lucru digitale, fara scriere de cod – adaptabilitate rapida a aplicatiei la procesele existente in cadrul organizatiei fara a fi envoie de cunostine tehnice si fara intreruperea activitatilor curente
- Integrare facila cu aplicatiile existente folosind standarde deschise cum ar fi CMIS si API-uri REST
- Suport tehnic 24x7x365 oferit de o echipa locala de experti
De ce lucrati digital?
Utilizand platforma StarCapture Anywhere, obtineti imediat un set extins de beneficii, printre care:
- Front-end digital fara scriere de cod, cu functionalitati extinse si flexibile: procesarea automata a cartior de identitate, proces de identificare / KYC video si video, recunoasterea formularelor, OCR, completarea automata a formularelor, generarea documentelor, verificarea in timp real a semnaturilor digitale, procese mobile de afaceri si integrarea rapida cu fluxurile critice ale organizatei;
- Simplitate, platforma fiind gata de utilizare din prima zi, accesibila oriunde, oricand si de pe orice dispozitiv;
- Continuitatea afacerii prin procese digitale – prin trecerea de la interactiuni riscante fata in fata la un front-office multi-channel fara hartie, care se bazeaza pe interactiuni digitale centrate pe documente electronice, cu semnatura electronica calificata si avansata;
- Eficienta operationala prin automatizarea proceselor pentru reducerea considerabila a costurilor;
- Servicii de consiliere digitala, dar si interactiune umana – interactiuni digitale prin canale electronice, dar si prezenta umana, prin accesarea directa a expertilor folosind functionalitatile de video-conferinta;
- Conformitatea cu reglementarile legale – obtineti vizibilitate completa pe intregul ciclu de viata al procesului de interactiune cu clientii si partenerii;
- Experienta digitala end-to-end – integrare transparenta cu procesele digitale de back-office – SEAL, platforma noastra principala de continut, arhivare si gestionare a inregistrarilor de afaceri;
- Reducerea raspandirea virusului prin limitarea utilizarii hartiei care poate actiona ca un mijloc de transport al virusului si cauza in acest fel infectii;
- Protejati-va personalul companiei, clientii si partenerii prin limitarea expunerii la factorii de risc, cum ar fi prezenta fizica in cadrul companiei, folosind functionalitatile de self-service sau atingand documentele pe hartie, dand posibilitatea angajatilor sa lucreze intr-un mediu front-end digital;
- Asigurarea unui nivel de incredere corespunzator in relatia cu clientii, angajatii si a mediului de afaceri demonstrand capabilitatea organizatiei de a-si asigura continuitatea operationala pe durata crizei si capacitatea de a se adapta la noul mod de lucru si circumstantelor dificile actuale.
Incepeti sa utilizati GRATUIT platforma StarCapture Anywhere pentru o afacere Digitala fara Frontiere si ZERO riscuri!