În era digitală, securitatea și conformitatea informației au devenit esențiale pentru orice organizație. Legislația românească, prin Legea 135/2007, stabilește criteriile stricte privind arhivarea electronică.
Afla mai multeSolutii
Cream solutii adevarate pentru business-uri din viata cotidiana prin combinarea produselor tehnologice avansate cu servicii de calicate contribuind astfel la dezvoltarea si succesul intr-o piata dinamica.
Volumul uriaș de documentație si complexitatea comunicarilor legate de cercetarea și dezvoltarea produsului farmaceutic, studiile clinic, procesul de obtinere de autorizatii de punere pe piata, gestiune variatii si reautorizari sau aprobare materiale promotionale, fac ca managementul documentelor si informațiilor specifice să fie crucial pentru companiile din industria farmaceutica.
Afla mai multe
Dinamica preferintelor clientilor si cresterea costurilor operationale, pune presiune pe profitabilitatea multor companii de retail in prezent. Schimbarea este inevitabila. Comerciantii cu amanuntul trebuie sa decida daca vor fi printre cei care conduc evolutia industriei sau daca vor urma pur si simplu liderii. Este timpul sa alegeti excelenta operationala pentru fiecare punct de retail si sa gestionati mai eficient atat forta de munca cat si procesele din back-office prin managementul digital si automatizat al intregului lant de aprovizionare și al contractelor.
Afla mai multe
Departamentul financiar-contabil al oricarei companii, indiferent de marimea sa, prelucreaza un volum semnificativ de documente pe hartie in fiecare luna, iar o mare parte a activitatilor implica tratarea documentelor care contin informatii sensibile, ceea ce adauga complexitate unui rol deja provocator.
Afla mai multe
Fiecare aspect al proiectelor de arhitectura, inginerie si constructie implica un numar tot mai mare de documente care trebuie capturate, prelucrate, stocate, arhivate si gestionate. SEAL le permite contractorilor din sectorul de arhitectura, inginerie si constructii sa gestioneze continutul critic si procesele de afaceri asociate cu documentatia proiectelor de constructie si operatiunilor, obtinând astfel respectarea reglementarilor din industrie, reducerea costurilor si cresterea eficientei operationale.
Afla mai multe
Managementul contractelor este procesul de gestionare a tuturor fazelor din ciclul de viata al unui contract, cu scopul de a minimiza costurile si riscurile, de a eficientiza operatiunile si de a imbunatati respectarea politicilor, procedurilor, reglementarilor, termenelor si conditiilor negociate.
Folosind functionalitati avansate precum dosarele inteligente, perspectivele nelimitate de navigare si regulile de securitate bazate pe metadate, SEAL pentru gestionarea contractelor va ajuta sa organizati, sa monitorizati si sa accesati toate contractele si documentele asociate mai eficient ca niciodata.
Afla mai multe
In procesul de furnizare rapida a unor servicii medicale de calitate sistemul de sanatate se confruntă permenent cu provocari complexe printre care cresterea exponentiala a volumului de informatii sau dispersia datelor administrative.Cu ajutorul solutiei noastre pentru accesarea, organizarea, stocarea si protejarea documentelor administrative si medicale, va puteti indrepta atentia catre imbunatatirea serviciilor medicale oferite reducand in acelasi timp efortul pentru activitatile administrative.
Afla mai multe
Solutia de arhivare analogica a documentelor este o masura suplimentara de pastrare nealterata a informatiilor arhivate pe termen lung si foarte lung. Astfel, documentele scanate pot fi convertite in timp real si in format analogic, pe microfilm.
Afla mai multe
Sistemele de captura (scanare, catalogare) a informatiilor reprezinta primul pas in gestiunea performanta a informatiilor, permitand conversia documentelor din format fizic in format electronic, precum si extragerea informatiilor necesare din cadrul acestora.
Afla mai multe
StarVault Backup2Cloud este solutia de protectia a datelor usor de integrat, cu zero investitie initiala si plata lunara.
Afla mai multe
Gestioneaza documentele tehnice, in functie de locatiile companiilor (reclamatii, autorizatii de functionare, managementul calitatii, ISO, etc.) si de documentele referitoare la dosarele clientilor.
Afla mai multe
Este o solutie care gestioneaza ciclul de viata al documentelor tehnice; permite introducerea, catalogarea si regasirea diferentiata, in functie de utilizatori multipli, a documentatiilor tehnice (certificate de urbanism, proiecte de reabilitare, modificare de retele, instalatii, expertize tehnice, devize, studii geotehnice, studii de impact asupra mediului etc.)
Afla mai multe
Institutiile financiare inca se lupta cu gestiunea unei cantitati enorme de informatii provenite din documente in format fizic iar sistemele vechi nu pot gestiona orice tip de continut care este parte a unei situatii sau dosar. Alcatuirea unui dosar virtual al clientului este astfel o solutie necesara
Afla mai multe
Regulamentul general privind protectia datelor (General Data Protection Regulation - GDPR) este mai mult decat o noua casuta de bifat atunci cand vine vorba de conformitate. Implementarea corecta a sistemelor si proceselor solicitate de reglementare poate ajuta organizatiile sa defineasca si sa administreze riscurile si avantajele asociate procesarii datelor cu caracter personal, si sa obtina o eficienta superioara a afacerii. In UE, GDPR a devenit lege aplicabila statelor membre la 24 mai 2018.
Afla mai multe
Legislatia cere ca arhivarea documentelor sa se faca cu respectarea anumitor reguli (fara parti metalice, fiecare dosar trebuie sa aiba o eticheta standard, etc) iar Star Storage ofera servicii care sunt in concordanta cu legislatia in vigoare.
Afla mai multe
Solutia permite gestionarea dosarelor si a documentelor asociate acestora de la faza concilierii sau urmaririi penale si pe parcursul derularii termenelor de instanta pana la finalizarea acestora.
Afla mai multe
Solutia permite gestionarea in format electronic atat a reglementarilor si a procedurilor interne, cat si a altor documente care trebuie supuse aprobarii managementului superior sau altui organism de aprobare in cadrul institutiei, de la momentul crearii acestora, pana in momentul finalizarii. Documentele sunt trimise spre aprobare autoritatii competente pe baza unor fluxuri de aprobare distincte, in conditii de securitate prestabilite.
Afla mai multe
Solutia permite gestionarea in format electronic a reglementarilor si a procedurilor interne, cat si a altor documente ce trebuie supuse aprobarii managementului superior sau altui organism de aprobare.
Afla mai multe
Automatizarea si digitalizarea va ajuta sa finalizati cu succes mai multe proiecte de HR fara sacrificarea calitatii muncii.
Afla mai multe
Comunicare personalizata cu toti clientii prin Serviciul Star Storage de Productie Documente Transpromo.
Afla mai multe
Incheie mai multe contracte indiferent de locatia clientului si eficientizeaza activitatea de înregistrare a noilor clienti in sistemele informatice (BI, ERP) din cadrul companiei tale!
Afla mai multe
Star Storage ofera solutii la cheie, care se evidentiaza prin functionalitati, caracteristici si calitate, bazate pe tehnologii de ultima generatie provenind de la cei mai importanti producatori din domeniu la nivel mondial.
Afla mai multe
Solutia Procesare cereri de despagubire este o componenta din "Fabrica de Solutii Star Storage - Solutii de business adevarate, nu platforme".
Afla mai multe
Sistemele vechi nu mai sunt suficiente ca urmare a volumelor de operatiuni fara precedent; consolidarea este necesara pentru a obtine reactii rapide in afaceri. Traim intr-o epoca in care piata este tot mai diversificata si competitiva, iar bancile au nevoie sa vanda mai multe produse corelate cu serviciile deja achizitionate.
Afla mai multe
Organizatiile, indiferent de marimea lor, primesc in mod constant documente financiare emise de furnizori / parteneri. Procesarea acestor documente cu acuratete si intr-un timp cat mai scurt este o nevoie comuna a tuturor companiilor.
Afla mai multe
Solutia permite controlul asupra corespondentei companiei, atat la primire cat si la expediere, oferind scanare, captura a datelor si capabilitati de rutare automata a documentelor.
Afla mai multe
SEAL Content Library Services pentru SAP imbina functionalitatile informatice de arhivare extinsa ale sistemului SEAL Unified Records Management (Administrarea unificata a inregistrarilor), bazat pe Hitachi Content Platform (HCP – Platforma de continut Hitachi) si puterea SAP. Pentru prima data, va puteti reduce amprenta SAP, puteti reduce cheltuielile, obtine o utilizare mai inteligenta a resurselor IT si asigura sisteme mai eficiente, concomitent cu imbunatatirea nivelului de utilizare a arhivei SAP prin intermediul unei interfete puternice si totusi simple, de care utilizatorii din domeniul dumneavoastra se vor bucura.
Afla mai multe