Gestiunea si automatizarea documentatiei de HR (powered by SEAL)
Departamentul de resurse umane depinde de procese bazate pe documente, de obicei pe hartie. Hartia necesita spatii de stocare adecvate si, in timp, devine imposibil de gestionat. Automatizarea si digitalizarea va ajuta sa finalizati cu succes mai multe proiecte de HR fara sacrificarea calitatii muncii.
PROVOCARI
Provocari:
- Cresterea volumelor de continut nestructurat (documente pe hartie si electonice cum ar fi formularele de taxe, concediile medicale, asigurarile medicale si alte documente conexe);
- Duplicarea si recrearea continutului deja existent greu de evitat si controlat;
- Procese manuale si consumatoare de timp pentru copierea, trimiterea prin posta sau e-mail si completarea documentatiei de HR;
- Procese nesigure care ruleaza distribuit in diferite locatii;
- Lipsa capacitatilor de rapoartare sau de audit pentru solicitarile interne si externe;
- Raspuns flexibil la schimbarile in zona fortei de munca;
- Tinerea sub control a costurilor si orientarea catre initiative strategice, cum ar fi descoperirea, dezvoltarea si mentinerea talentelor.
Implicatii in afacere:
- Capacitatea mult diminuata, uneori incompleta de a accesa dosarele angajatilor, ceea ce duce la intarzieri in prelucrarea solicitarilor, la cresterea costurilor cu forta de munca si la dublarea eforturilor;
- Risc reputational si amenzi pentru nerespectarea obligatiilor;
- Costuri mari pentru departamentul IT care trebuie sa gestioneze mai multe depozite de continut.
Propunere de Valoare
Cu SEAL pentru HR puteti digitiza si simplifica procesarea sarcinilor centrate pe documente, oferind departamentului de resurse umane, dar si tuturor angajailor (prin self-service) eficienta, timp redus de rulare a proceselor si diminuarea in acelasi timp a potentialului de eroare umana.
- Obtineti mai mult timp prin automatizarea sarcinilor consumatoare de timp - Recrutarea, inceperea si intreruperea contractelor de munca, stabilirea unor politici de confidentialitate in dosarul unificat al angajatilor, rapoartarea incidentelor pentru respectarea normelor de sanatate si siguranta si chiar furnizarea serviciilor de tip self-service pentru angajati nu au fost niciodata mai usoare;
- Productivitate, costuri mai mici si respectarea reglementarilor - Reduceti costurile fara a compromite conformitatea (procese permanent auditabile) atunci cand lucrati si colaborati (colectii de documente) prin dosare de HR distribuite in diferite locatii;
- Cresterea eficientei si a valorii departamentului HR - Concentrati-va atentia asupra rolului strategic al departamentului cum ar fi planificarea recrutarii, dezvoltarea angajatilor, planurile de succesiune si altele in locul simplei prelucrari a hartiei;
- Experienta exceptionala a utilizatorilor (non-IT users) - Permiteti urilizatorilor fara expertiza tehnica sa captureze, partajeze si pastreze documente cu un simplu clic de mouse;
- Implementarea rapida si integrarea cu sistemele existente - Mai rapid in productie prin utilizarea unor standarde deschise pentru integrarea cu sistemele de baza si tehnologii Cloud moderne pentru adaptare pe loc la afacerea dvs.
Cum arata
Beneficii
- Simplificarea procesului de recrutare - Publicarea formularelor electronice (in loc de formularele pe hartie) prin intermediul portalului companiei sau al aplicatiilor terte, primirea si stocarea automata in arhiva a cererilor depuse prin intermediul formularelor si atribuirea lor responsabilului de recrutare pentru revizuire;
- Cresterea productivitatii si reducerea riscurilor de pierdere a datelor - Acces permanent la dosarul digital al angajatului care va ajuta echipa de HR sa elimine erorile de introducere manuala, sa acceseze rapid si sa colaboreze pe documentele acestuia;
- Transparenta, eficienta si responsabilitate - Pastrati inregistrarile angajatilor in conformitate cu reglementarile interne si externe;
- Procese permanent auditabile pentru reducerea riscurilor - Atunci cand departamentul de HR creeaza noi politici si proceduri sau le actualizeaza pe cele existente. SEAL simplifica distributia acestora pastrand in acelasi timp toate procesele auditabile conform normelor interne si a legislatiei aplicabile;
- Cautare rapida si acces usor la documente - Automatizarea documentelor si formularelor ofera certitudinea pentru angajati si parteneri ca vor primi la timp formularele asociate activitatii curente, ajuta la verificarea situatiei taxelor colectate si remise in functie de necesitati si contribuie la crearea unei arhive digitale extrem de utila in cazul unui audit;
- Colaborarea consolidata fara a sacrifica conformitatea - Definiti seturi specifice de informatii bazate pe nevoi concrete (colectii de documente) cu capacitati de partajare avansate (in interiorul si exteriorul organizatiei), pastrand in acelasi timp guvernanta si controlul informatiilor (controlul nu paraseste arhiva);
- Integrare cu aplicatiile de HR existente - Integrare usoara cu aplicatiile HR existente pentru o perspectiva completa si colaborare pe dosarul angajatilor intr-un mod rapid, simplu si sigur.