IT Project Manager
Managerul de Proiecte IT este responsabil pentru supravegherea planificării și implementării proiectelor de tehnologie. Managerul de Proiecte IT lucrează îndeaproape cu clientul si cu resursele de implementare pentru a defini scopul, obiectivele și graficul de implementare al proiectului, pentru a crea planuri de proiect, pentru a gestiona resursele, pentru a urmări progresul și pentru a asigura finalizarea în timp util a livrabilelor în limitele bugetului și standardelor de calitate. De asemenea, comunică actualizările proiectului și riscurile părților interesate și colaborează cu echipele de implementare multi-disciplinare pentru a obține succesul proiectului.
Responsabilități:
- Alocarea optimă a resurselor și asigurarea implementării cu succes a obiectivelor proiectelor (timp, calitate și costuri);
- Indicatori de calitate: PCV (Project Cost Variance), PSV (Project Schedule Variance), Billability (pentru resursele pe proiect pe perioada de alocare în proiect), CSS (Customer Satisfaction Score)
- Supervizează activitățile legate de proiectele alocate prin monitorizarea directă a activității echipelor de implementare tehnice, a consultanților și a personalului de sprijin;
- Pregătește planurile de activități și planurile de resurse necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor;
- Monitorizează progresul către atingerea obiectivelor și întocmește lunar rapoarte privind desfășurarea proiectelor in relație cu planificarea si obiectivele acestora;
- Asigură circulația informației între diferite arii de activitate si intre echipele interne si client printr-o pregătire și participare activă la ședințele legate de proiect;
- Motivează membrii echipei proiectului prin comunicare regulată cu aceștia, prin conducere și prin evaluarea în mod regulat a performanțelor acestora in relație cu obiectivele proiectelor la care participa;
- Recomanda și urmărește implementarea unor programe de pregătire pentru membrii echipei proiectului ce urmăresc creșterea abilităților și aptitudinilor de implementare a obiectivelor;
- Asigură rezolvări pentru probleme în cadrul domeniului de autoritate și solicita sprijin, dacă este nevoie, superiorilor ierarhici sau altor membrii din managementul superior al companiei, responsabili de respectivele arii pentru rezolvarea problemelor care îi depășesc domeniul de autoritate;
- Justifică orice noi cheltuieli necesare pentru reușita implementării unui proiect;
- Aprobă evidențele necesare pentru asigurarea plății bunurilor și serviciilor achiziționate pentru implementarea proiectelor;
- Asistă personalul departamentului Achiziții / Administrativ în achiziționarea de bunuri și servicii necesare pentru fiecare proiect; Participă la evaluarea ofertelor în scopul recomandării celei mai bune soluții de cumpărare;
- Se asigură de recepția și calitatea bunurilor și serviciilor achiziționate și face recomandări personalul departamentului Achiziții / Administrativ;
- Face sugestii pentru îmbunătățirea proceselor specifice în vederea maximizării eficienței în atingerea obiectivelor proiectului;
- Păstrează toate documentele legate de proiecte și le arhivează în conformitate cu perioadele de timp stabilite in conformitate cu legea si regulamentul intern;
- Răspunde de exactitatea și conformitatea documentelor întocmite și care reflectă derularea integrală a operațiunilor realizate.
Abilitati, calificări și experiență:
- Studii universitare finalizate.
- Cel puțin 3-5 ani experiență într-o poziție similară (IT Project Manager).
- Engleză avansată, atât scrisă cât și vorbită.
- O bună înțelegere a metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de management de proiect.
- Cunoștințe în software de management de proiect, cum ar fi Microsoft Project sau JIRA.
- Certificări sau cursuri in domeniul Project Management, cum ar fi: Project Management Professional (PMP), Certified Associate in Project Management (CAPM), PRINCE2, Agile Certified Practitioner (ACP), Certified Project Manager (CPM) - reprezintă un avantaj.
- Abilități excelente de comunicare, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a comunica eficient cu părțile interesate de la toate nivelurile organizației.
- Abilitate demonstrată de a gestiona bugetele, resursele și calendarul proiectelor.
- Abilități dovedite de rezolvare a problemelor și capacitatea de a identifica și atenua riscurile proiectului.
- Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a prioritiza sarcinile în mod eficient.
- Abilități de leadership, cu capacitatea de a implica membrii echipei.
- Experiență in proiecte internaționale – reprezintă un avantaj in plus;
Star Storage este locul potrivit pentru tine! Descopera de ce!
Stim cat de important este sa ai acces la tehnologii moderne care iti permit sa pui in practica cele mai inovative idei si care sa iti faciliteze cele mai bune conditii de productivitate.
- Faci parte dintr-un succes la nivel global!
Produsele noastre software sunt apreciate la nivel global, fiind utilizate de clienti de top pe patru continente (SUA, Europa, Asia si Africa), iar tu ai oportunitatea de a contribui la acest succes.
- Capeti experienta in proiecte de exceptie pentru clienti de top!
Ne recomanda clienti din industrii diverse, atat din Romania cat si din lumea intreaga. Ai astfel ocazia sa depasesti multiple provocari si astfel sa obti competente reale sa te dezvolti prin participarea la realizarea unor proiecte de exceptie.
- Evoluezi profesional beneficiind de experienta acumulata in 20 de ani!
Beneficiezi de cunostintele si experienta ultimilor 20 de ani si ai ocazia sa-ti dezvolti abilitatile, avand acces la o baza de cunostinte si la cursuri profesionale pentru certificari de top.
- Iti pui amprenta asupra rezultatului, iar valoarea iti este recunoscuta!
In Star Storage sprijinim ideile si initiativa personala si pretuim rezultatele. Ai astfel ocazia sa vezi cum abilitatile tale se transforma in valoare.