Despre impactul comunicarii multi-channel in cresterea vanzarilor
Traim intr-o era in care aproape totul se consuma digital – de la job, la pasiuni si sarcini casnice. Suntem tot mai digitalizati in aproape toate activitatile pe care le desfasuram si privim progresul tehnologic ca fiind inovatia salvatoare, instrumentul care ne ajuta sa castigam timp, sa reducem costuri, care ne faciliteaza interactiunea cu persoanele cu care colaboram, care ne ajuta sa transmitem si sa obtinem informatii si tot felul de documente si obiecte necesare in rezolvarea sarcinilor de zi cu zi.
Intr-o lume tot mai grabita si mai ocupata, orientata spre beneficii si eficienta, modul si lejeritatea cu care ne desfasuram jobul ne influenteaza, in mare masura, productivitatea si rezultatele profesionale, dar si componenta emotionala. In ultimele decenii, tehnologia a jucat un rol tot mai important in birourile si vietile noastre. Din acest motiv, la nivel international, tot mai multe companii s-au dedicat dezvoltarii de solutii care sa faca forta de munca mai eficienta si mai productiva. Noile tehnologii au oferit noi posibilitati pentru angajati, dar si pentru clienti si companii.
Tehnologia a imbunatatit modul in care oamenii lucreaza, iar renuntarea la ea a devenit aproape imposibila. Pe masura ce munca pe care o prestam devine tot mai interconectata (atat local, cat si extern), diferitele fusuri orare si programe de lucru ne obliga sa ne adaptam, atunci cand este posibil, pentru a ne indeplini cu succes sarcinile de serviciu. Dorinta de a comunica mai repede si mai bine cu colegii, clientii, partenerii de afaceri s-a transformat intr-o necesitate. Tehnologia ridica la fileu aceasta prioritate si pune la dispozitia utilizatorilor solutii tot mai variate si mai avansate. Solutii care, mai ales in mediul de afaceri, s-au transformat radical in ultimii ani.
De altfel, intreaga industrie IT&C si-a concentrat atentia pe realizarea unor aplicatii si solutii cu interfete tot mai prietenoase si mai umane, mai usor de folosit. De la telefoanele inteligente, aplicatiile de tip Skype si pana la solutiile de business – au fost create aplicatii software cu interfete intuitive, pentru care utilizatorii nu au nevoie de nicio pregatire speciala, nu trebuie sa aiba abilitati sau competente tehnice. Cat despre integrarea tehnologiilor, aceasta s-a facut nu doar la nivel de interfata, cat mai ales la nivel de procese de business, indiferent de tipul lor.
Serviciile de tip cloud, tehnologiile sociale, continutul video, comunicarea mobila, dar si multe alte tipuri de comunicare au devenit parte a realitatii noastre de zi cu zi, mai ales pentru angajatii din companiile medii si mari.
De-a lungul celor 19 ani de expertiza in solutii de protectie si management de informatii, servicii externalizate si cloud, Star Storage a investit in construirea unui portofoliu complex de solutii IT pentru digitalizare, comunicare de tip multi-channel si cresterea eficientei operatiunilor de afaceri, a interactiunilor cu clientii si a implicit a vanzarilor.
StarCapture Anywhere este o solutie care se aliniaza standardelor internationale de digitalizare si mobilitate, adoptate de companiile din intreaga lume (Scan ID, OCR, Face ID, e-Signature, Video KYC). Dezvoltata pentru a eficientiza operatiunile de business atat in back-end cat si in front-end pentru a creste volumul vanzarilor prin interactiunea de tip multi-channel cu clientii, StarCapture Anywhere a fost special conceputa pentru dispozitive mobile si te ajuta in: colectarea datelor de identificare ale clientilor in doar cateva secunde, generarea automata a documentelor prin intermediul template-urilor predefinite, inrolarea clientilor sau reinnoirea contractelor, aplicarea semnaturii electronice (simpla, avansata sau semnatura electronica calificata), solutionarea solicitarilor de credit, deschiderea cardurilor de debit si a conturilor asociate acestora, direct de pe tableta reprezentantului de vanzari, indiferent de locatia clientului (in sucursala, in deplasare sau remote – din confortul propriei locuinte, spre exemplu, prin simpla accesare a unui browser web).
Mai mult, solutia poate fi utilizata intr-o varietate de industrii, precum asigurari, financiar-bancar, telecom, energie, sanatate, sectorul public etc. Nu in ultimul rand, StarCapture Anywhere poate fi folosita in orice situatie in care captura mobila a datelor poate reduce riscurile operationale, poate creste viteza de procesare a informatiilor, dar si experienta de utilizare si interactionare cu clientii.
Pentru mai multe detalii legate de produsele noastre sau pentru construirea unei solutii personalizate, va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail products@star-storage.ro.