SEAL sprijina companiile din Romania in implementarea proceselor digitale, fara hartie si utilizarea semnaturii electronice conform noii legislatii din Romania

La mai bine de 10 ani de la adoptarea de către Uniunea Europeană a Regulamentului European 910/2014, care reglementează identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice, România legiferează utilizarea acesteia pe scară largă. Noua Lege privind utilizarea și prestarea serviciilor de încredere (cunoscută în mod popular ca semnătura electronică) a fost adoptată, astfel încât cetățenii români și companiile vor avea acces mai facil la servicii și produse digitale, atât în interacțiunea cu instituțiile statului, cât și în mediul privat.

 

În contextul noii legislații din România privind semnătura electronică, platforma SEAL oferă soluții complete pentru automatizarea proceselor digitale, acoperind întregul flux de creare, aprobare și semnare electronică a documentelor. Legea recent adoptată facilitează utilizarea semnăturilor electronice în tranzacțiile juridice și administrative, consolidând importanța unei soluții end-to-end precum SEAL.

 

Conform legislației actualizate, cetățenii români și companiile vor putea utiliza semnătura electronică în orice situație, fie în relație cu statul român, fie pentru relațiile comerciale private. Această schimbare semnificativă aduce o flexibilitate sporită și simplifică numeroase procese administrative și comerciale.

 

O semnătură electronică nu este doar un element izolat într-un flux digital; este o parte integrantă a unui proces digital complet. În timp ce soluții precum DocuSign sau Adobe Sign se concentrează în principal pe semnătura electronică a documentelor, SEAL merge mai departe, oferind un sistem integrat pentru gestionarea și automatizarea întregului ciclu de viață al documentelor. De la crearea documentului, colaborarea între departamente și parteneri externi, până la generarea automată a versiunii finale în format PDF și semnarea electronică, SEAL asigură o eficiență maximă și reduce riscurile asociate cu erorile manuale.

 

Pe lângă semnătura electronică, SEAL oferă funcționalități avansate cum ar fi:

  • Procesare inteligentă a documentelor și extragere a informațiilor, utilizând inteligenta artificiala pentru clasificarea documentelor și extragerea automată a metadatelor.
  • Managementul documentelor active, utilizate in procesele de afaceri, sprijinind productivitatea utilizatorilor prin stocare securizata, organizare, căutare, navigare, colaborare și gestionarea versiunilor.
  • Automatizarea proceselor cu o abordare de tip „low-code”, prin fluxuri de lucru inteligente, atribuirea automată a sarcinilor conform regulilor de business, aprobări și funcționalități de colaborare.
  • Arhivare electronică conform legii și managementul complet al ciclului de viață al documentelor, pentru procese end-to-end fără hârtie.

 

De asemenea, SEAL se integrează perfect cu aplicațiile de top folosite de companiile de nivel enterprise – SAP, Salesforce, Microsoft și Oracle – aducând împreună avantajele semnăturii electronice și ale unei soluții complete pentru managementul și automatizarea documentelor.

 

În concluzie, SEAL nu doar că îndeplinește cerințele noii legislații privind semnătura electronică, dar oferă și o soluție cuprinzătoare care transformă procesele tradiționale în fluxuri digitale eficiente și sigure, adaptate cerințelor actuale ale pieței.

Distribuie

Share with your friends on social media

Aboneaza-te la newsletterul nostru

Iti trimitem lunar oferte speciale, noutati si analize legate de Managementul Informatiei si Cloud.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.