bază de date, arhivare electronica, arhivare documente contabile, arhivarea documentelor contabile, aplicatie software, documente scanate, sistemele erp, management documente, solutii it, automatizarea proceselor, arhivare digitala, procese de business, automatizarea proceselor de business, Star Storage
Semneaza electronic contractele de munca cu ajutorul SEAL

Semneaza electronic contractele de munca si alte documente din domeniul resurselor umane

Semnarea electronica a contractelor de munca

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Guvernul a aprobat in sedinta de miercuri, 28 aprilie, un proiect de ordonanta de urgenta care prevede posibilitatea folosirii semnaturii electronice avansate sau calificate la încheierea contractului individual de munca, a actelor aditionale la acesta, dar si pentru intocmirea tuturor inscrisurilor/ documentelor din domeniul relatiilor de munca. Semnatura electronica va fi însotita de marca temporala calificata si sigiliul electronic calificat al angajatorului.

 

Pe tot parcursul proceselor specifice de management al resurselor umane, gestionarea documentelor poate consuma mai mult de 25% din timp, ceea ce face dificila concentrarea asupra lucrurilor importante – angajarea, pastrarea si dezvoltarea talentelor.

 

Solutiile pentru resurse umane bazate pe platforma SEAL digitalizeaza, automatizeaza si accelereaza procesele de incadrare a angajaților prin semnarea electronica a documentelor, astfel incat timpul echipei de HR sa fie dedicat oamenilor, si nu hartiilor.

 

Conectarea sistemelor ERP si HRM / HCM existente (cum ar fi SAP, Charisma HCM) nu a fost niciodata mai usoara. SEAL este compatibil cu sistemele pe care le utilizezi deja in activitatea zilnica fara dezvoltari costisitoare si de durata. Cu ajutorul conectorilor standard sau al integrarilor rapide pe baza de API-uri, devii din start mai eficient si te concentrezi pe ceea ce conteaza, folosind datele existente la adevarata lor valoare.

 

Solutii de digitalizare, de automatizare si de semnare electronica a documentelor legate de managementul resurselor umane bazate pe platforma SEAL.

 

Solutiile SEAL pentru resurse umane abordeaza blocajele si intarzierile legate de gestionarea documentelor in procesul de angajare si administrare a personalului pe intregul ciclu de viata. De la semnarea unei acceptari a unei candidaturi sau a contractului de munca si pana la modificari de rol si actualizari de politici si proceduri, aproape orice proces necesita o semnare. Prin functionalitati avansate de digitalizare si de automatizare disponibile prin intermediul unei interfete simplu de utilizat de catre personal non-IT, SEAL transforma modul in care organizatiile interactioneaza prin documente cu angajatii si candidatii.

 

 

Scenarii tipice de utilizare

 

1. Angajare

Furnizarea unei experiente digitale de angajare este esentiala in orice companie moderna pentru atragerea unor resurse de top. SEAL permite digitalizarea si automatizarea procesului, facand simpla si rapida generarea automata si semnarea digitala a ofertelor de angajare, a scrisorilor de acceptare a candidaturii si chiar a contractului de munca.

 

2.Incadrare (onboarding)

Nimic nu este mai neplacut decat sa incepi la un nou loc de muncă cu o gramada de documente pe hartie. SEAL ajuta echipele de resurse umane sa ofere o experienta excelenta la incadrare, reducand în acelasi timp timpul alocat pentru verificari si audit.

 

3.Administrarea personalului

Munca de zi cu zi in departamentul Resurse Umane este legata de oameni (dezvoltarea echipei) si nu de gestionarea documentelor. SEAL simplifica intregul proces, de la gestiunea documentelor asociate evaluarilor de performanta si pana la actualizari de politici si proceduri si luarea la cunostinta de catre membrii echipelor.

 

4.Offboarding

Chiar daca decid sa paraseasca compania, fostii colegi pot ramane avocati ai companiei dacă ultima lor experienta este una buna. SEAL va ajuta sa gestionati in mod eficient agrearea si semnarea documententelor finale prin digitalizarea procesului si prin derularea acestuia intr-un mod agreabil pentru partile implicate.

 

Incepi acum, platesti mai tarziu (primele 3 luni gratuite)

Oferta valabila pana la 30 iunie 2021

 

In continuare se poate vedea cat de simplu este sa incepi sa folosesti SEAL pentru digitalizare, automatizare si semnare electronica a documentelor de HR. Poti alege rapid unul din pachetele cloud pre-configurate prezentate mai jos sau poti intra in legatura cu specialistii nostri ca sa discuti o solutie personalizata in conformitate cu detaliile specifice ale companiei tale.

 

SEAL for HR START

12 Euro/luna


COMANDA ACUM


  • Numar de utilizatori inclusi: 1
  • Numar maxim de utilizatori: 9
  • Capacitate de stocare inclusa: 50GB
  • Extensibil catre: BUSINESS/CORPORATE

Extra optiuni:

  • Utilizator extra: 8€ / utilizator / luna
  • Capacitate extra: 4€ / 50GB / luna
  • eSignature: 5€ / utilizator / luna
  • Integrare Outlook: 1.6€ / utilizator / luna
  • Curs de instruire: 450€
  • Pachet servicii configurare START: 3.425€
  • Suport tehnic EXTENDED: 110€ / luna

SEAL for HR BUSINESS

79 Euro/luna


COMANDA ACUM


  • Numar de utilizatori inclusi: 10
  • Numar maxim de utilizatori: 49
  • Capacitate de stocare inclusa: 100GB
  • Extensibil catre: CORPORATE

Extra optiuni:

  • Utilizator extra: 7.5€ / utilizator / luna
  • Capacitate extra: 7€ / 100GB / luna
  • eSignature: 4.5€ / utilizator / luna
  • Integrare Outlook: 1.6€ / utilizator / luna
  • Curs de instruire: 450€
  • Pachet servicii configurare START: 3.425€
  • Suport tehnic EXTENDED: 160€ / luna
  • Fluxuri de lucru: 4.8€ / utilizator / luna
  • Pachet servicii configurare fluxuri de lucru: Contacteaza-ne pentru oferta!

SEAL for HR CORPORATE

400 Euro/luna


COMANDA ACUM


  • Numar de utilizatori inclusi: 50
  • Numar maxim de utilizatori: 249
  • Capacitate de stocare inclusa: 1TB
  • Extensibil catre: ENTERPRISE

Extra optiuni:

  • Utilizator extra: 7€ / utilizator / luna
  • Capacitate extra: 6.5€ / 100GB / luna
  • eSignature: 3.5€ / utilizator / luna
  • Integrare Outlook: 1.6€ / utilizator / luna
  • Curs de instruire: 450€
  • Pachet servicii configurare START: 3.425€
  • Suport tehnic SILVER: 320€ / luna
  • Fluxuri de lucru: 4.8€ / utilizator / luna
  • Pachet servicii configurare fluxuri de lucru: Contacteaza-ne pentru oferta!

 

Nu esti sigur ce pachet ti se potriveste?
Intra acum in legatura cu specialistii nostri si cere mai multe detalii.

Solicita Detalii

Distribuie

Share with your friends on social media

Aboneaza-te la newsletterul nostru

Iti trimitem lunar oferte speciale, noutati si analize legate de Managementul Informatiei si Cloud.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.