Interactiune digitala la distanta, formulare electronice si initiere procese
Incheie mai multe contracte indiferent de locatia clientului si eficientizeaza activitatea de înregistrare a noilor clienti in sistemele informatice (BI, ERP) din cadrul companiei tale!
Semneaza documentele direct pe tableta, validand automat autenticitatea semnaturii fata de specimenul corespunzator. Aplica in conditii de siguranta semnatura electronica bazata pe certificat digital. StarCapture contine tot ceea ce iti este necesar pentru a obtine documente cu valoare contractuala in relatia cu partenerii si clientii tai.
Stim ca mobilitatea si viteza de reactie sunt elemente esentiale ca sa ramai competitiv in mediul de afaceri actual!
Solutia StarCapture Mobile este o modalitate simpla si eficienta de a mentine si de a imbunatatii relatia cu clientii prin incheierea sau reinnoirea contractelor cu acestia, de pe orice tableta sau calculator (PC, laptop) pe care ruleaza Windows 8.1.
Colecteaza automat si fara erori datele de identificare ale clientilor tai, direct din actele de identitate ale acestora si completeaza automat datele capturate in sabloanele de contract sau in alte formulare, simplu si fara batai de cap!
Cu StarCapture Mobile vei reusi:
- sa reduci erorile de inregistrare si sa cresti viteza de procesare a datelor;
- sa ai mai mult timp pentru vanzari de tip consultativ;
- sa imbunatatesti timpul alocat vanzarilor noilor produse si servicii;
- sa contribui semnificativ la imbunatatirea imaginii companiei;
- sa fii prezent direct in locatia clientului pentru incheierea contractelor;
- sa ai o mai buna securitate si trasabilitate a datelor.
Cum functioneaza?
Aplicatia ofera pentru ergonomie maxima. Folosind cele mai noi functionalitati ale sistemului de operare Windows 8.1 pentru echipamente mobile si puterea solutiei StarCapture de captura a datelor, datele clientilor sunt preluate in cateva momente direct din fotografia cartii de identitate facuta pe loc cu tableta si sunt folosite pentru a precompleta automat documente, cum ar fi oferte, contracte etc.
Cui se adreseaza?
Oricarei companii, indiferent de domeniul de activitate in care vrea sa-si construiasca o forta de vanzari puternică si mobila, care sa fie prezenta in teren pentru interactiune directa si eficienta cu clientul final.
Indiferent daca iti desfasori activitatea in asigurari, vanzari, distribuţie, sanatate sau in orice alt domeniu care implica interactiunea directa cu clientul, StarCapture Mobile reprezinta cea mai potrivita alegere pentru afacerea ta!
Caracteristici de top
- interfata de utilizare prietenoasa;
- gestiunea facila a dispozitivelor, utilizatorilor si a drepturilor de acces;
- administrarea obiectivelor atribuite fortei de vanzare;
- raportarea si monitorizarea la nivel de agent de vanzare;
- sincronizarea automata cu serverul central;
- functionarea offline pentru flexibilitate maxima.
Out of the box
- Captura datelor din sabloane fixe sau documente ad-hoc (ex: extragerea datelor din cartile de identitate);
- Captura semnaturilor olografe;
- Completarea automata a fisierelor de tip PDF;
- Incarcarea pachetelor personalizate (datasheets, documente informative);
- Sincronizarea cu SharePoint pentru prelucrarea datelor.
Disponibilitate
Aplicatia este disponibila, atat ca serviciu in cloud pe baza de abonament lunar, cat si in varianta on premise la sediul tau, prin instalare si integrare cu sistemul actual existent.
Forta ta de vanzari are acum acces la un birou mobil care sa-i permita sa creasca numarul de contracte semnate si sa ajungă la clienţi indiferent de locaţia acestora.Fara configurari sau instalari care sa dureze mult!Forta ta de vanzari are acum acces la un birou mobil care sa-i permita sa creasca numarul de contracte semnate si sa ajunga la clienti indiferent de locatia acestora.
Elimina timpul pierdut cu reintroducerea datelor despre clienti in diverse sisteme interne si creeaza o baza de date actualizata cu informatii reale si preluate corect care sa-ti aduca rapid un numar mare de contracte semnate!