O noua versiune a solutiei StarCapture Anywhere
5 iunie 2018. Star Storage, furnizorul global de servicii IT care dezvolta si livreaza solutii moderne de protectie si management al informatiilor, a lansat o noua versiune a solutiei StarCapture Anywhere, oferind functionalitati noi pentru o mai buna interactiune a companiilor cu clientii lor.
StarCapture Anywhere este o solutie inovatoare, dezvoltata pentru a eficientiza interactiunea digitala cu clientii, aliniata cu tendintele actuale de transformare digitala, mobilitate si colaborare adoptate de companiile de top din intreaga lume. StarCapture Anywhere reduce substantial costurile asociate interactiunii cu clientii indiferent de locatia acestora, imbunatatind experienta de utilizare si gradul de satisfactie al acestora prin implementarea unor scenarii moderne de interactiune digitala, colectarea datelor prin extragere automata din documentele de identitate si generarea automata a documentelor folosind sabloane. Solutia permite implementarea unor fluxuri complet digitale cu posibilitate de aplicare a unei semnaturi electronice calificate (QES – Qualified Electronic Signature) sau a unei semnaturi electronice avansate (cum este semnarea biometrica).
Pe langa un design nou, simplu si intuitiv, solutia StarCapture Anywhere este acum disponibila in scenarii multiple: aplicatie desktop, aplicatie mobila (nativa iOS si Android) sau aplicatie web pentru o productivitate maxima din punct de vedere business, dar si aliniere cu preferintele tehnologice ale diversilor clienti. Prin intermediul noului client web se pot initia procese de inrolare (de ex, solicitarile de credit, deschiderea cardurilor de debit si a conturilor asociate, reinnoirea contractelor, formulare de adeziune, etc.), inclusiv aplicarea unei semnaturi electronice calificate (QES) in conformitate cu legislatia nationala si directivele Europene, toate acestea fara a fi necesara descarcarea unei aplicatii dedicate, direct din browser-ul web. Aplicatia functioneaza in regim self-service, adica poate fi folosita de acasa, de la birou sau de oriunde utilizatorii au acces la internet, cu zero interventie din partea angajatilor companiei cu care clientul urmeaza sa aiba o relatie contractuala.
Acum clientii beneficieaza de o mai mare flexibilitate in definirea de fluxuri pentru automatizarea proceselor de business si cresterea eficientei prin precompletarea automata a documentelor standardizate si integrarea mai rapida cu aplicatiile back-office.
Noua versiune mobila a StarCapture Anywhere elimina dependenta de echipamentele necesare scanarii sau semnarii documentelor, oferind echipelor de vanzari mobilitate totala combinata cu costuri minime.
“Ne imbunatatim permanent produsele pentru a raspunde cat mai prompt la nevoile clientilor nostri globali. In noua versiune, pe langa design-ul nou al interfetei, proiectata pentru o experienta de utilizare la superlativ indiferent de canalul pe care este folosita, am adaugat noi functionalitati in acelasi timp cu reducerea cerintelor hardware necesare, imbunatatind astfel costul total de utilizare si implicit accesibilitatea solutiei.
In contextul GDPR, am introdus noi functionalitati pentru procesarea datelor cu caracter personal, dar si pentru stocarea si protejarea acestora pe termen lung prin intermediul integrarii native cu platforma SEAL – o solutie de top pentru administrarea unificata a informatiilor, arhivarea si managementul inregistrarilor la nivelul intregii companii.”, a declarat Catalin Paunescu, CEO Star Storage.
StarCapture Anywhere este o solutie care adreseaza o varietate de industrii, precum asigurari, financiar-bancar, telecomunicatii, utilitati, sanatate, sectorul public s.a. Poate fi folosita cu succes in orice domeniu in care este necesara colectarea pe canale multiple a datelor de la clienti, inrolarea acestora la noi servicii, cu beneficii vizibile in cresterea vitezei de procesare a datelor, prin reducerea cu pana la 50% a numarului de erori aparute la preluarea initiala a datelor clientilor si generarea documentelor pe baza acestor date, respectiv diminuarea riscurilor operationale si imbunatatirea interactiunii multi-channel cu clientii.