
Suport tehnic solutii software
Oferim servicii de suport si asistenta tehnica pentru solutiile si aplicatiile de management al informatiilor dezvoltate pe platforme enterprise de content management. Datorita personalului specializat, va putem oferi atat servicii on-site cat si de la distanta, atat pentru customizarile dezvoltate de noi cat si pentru solutiile complete si platformele de tip enterprise folosite in cadrul solutiilor.
Servicii de asistenta si suport tehnic pentru solutii document imaging
Serviciile de asistenta si suport tehnic sunt oferite pentru solutiile de tip document imaging dezvoltate de Star Storage (customizari de platforme si dezvoltari software proprii Star Storage) atat on-site cat si de la distanta, in diverse locatii atat din Bucuresti sau din tara.
Competente
- Captura de documente;
- Captura de date din documente;
- Arhiva electronica;
- Echipamente hardware (scanare si microfilmare).
Disponibilitate 24/7 si SLA-uri stricte
Pentru a fi permanent disponibili pentru solutionarea oricaror probleme, 24/7, serviciile noastre de suport tehnic sunt se bazeaza pe o abordare de tip managed services aliniate cu best practice-urile ITIL. In plus, va oferim servicii de implementare pentru upgrade-ul platformelor enterprise la ultimele versiuni si, ultimele release-uri/patch-uri ale produselor proprii, pe durata perioadei de mentenanta. Iar pentru a sesiza o problema, puteti folosi sistemul online de management al incidentelor si problemelor sau ne puteti contacta prin email sau telefon direct la service desk-ul nostru.
Contractele de suport tehnic cu acorduri de tip SLA sunt pe 5 niveluri standard: Basic, Basic Extended, Bronze, Silver and Gold.