
Automatizarea documentelor si proceselor de retail
Dinamica preferintelor clientilor si cresterea costurilor operationale, pune presiune pe profitabilitatea multor companii de retail in prezent. Avand in vedere presiunile pe marje din industrie, comerciantii cu amanuntul care doresc sa ramana competitivi in urmatorii ani trebuie sa considere digitalizarea si automatizarea un imperativ strategic. Organizatiile de retail care trec la procese fara hartie si care investesc in automatizare vor conduce piata prin eficienta operationala si profitabilitate.
Provocari
- Trecerea accelerata la cumparaturi online (e-commerce);
- Mult mai putine magazine – trecerea la comenzi online, urmarire livrare prin platforme digitale;
- Personalizarea experientei utilizatorului necesita construirea unor sisteme digitale care gestioneaza documente si metadate asociate;
- Intreruperi ale lantului de aprovizionare – coronavirus, standarde locale de munca, reglementari de siguranta, autosuficienta;
- Inlocuirea magazinelor cu comenzile online – bunuri expediate direct din fabrici, ocolind dealerii si depozitele.
- Schimbarea jucatorilor si a modelelor de afaceri – noi produse, actori, tehnologii sau modele de afaceri.
Solutiile noastre pentru industria de retail
Pe baza platformelor noastre software emblematice – SEAL si StarCapture – oferim solutii digitale care permit comerciantilor cu amanuntul sa gestioneze documentele critice si procesele de afaceri asociate cu produsele, furnizorii, angajatii si clientii, obtinand astfel o reducere semnificativa a costurilor si o crestere corespunzatoare a eficientei operationale.
Fiecare aspect al mediului de retail implica un numar tot mai mare de documente – atat pe suport de hartie, cat si electronice – care trebuie capturate, procesate, stocate, arhivate si gestionate in legatura cu procesele de afaceri. Solutiile Star Storage pot ajuta comerciantii cu amanuntul sa gestioneze eficient aceste documente (indiferent de sursa sau format) si procesele lor de afaceri asociate, precum si sa obtina cresteri suplimentare ale eficientei si economii de costuri prin integrarea altor aplicatii/sisteme precum comertul web (e-commerce), gestionarea informatiilor despre produse, sistemele ERP / CRM existente, si alte aplicatii de business dezvoltate intern sau la comanda.
Star Storage ofera solutii pentru industria de retail care simplifica procesele de afaceri de baza (cum ar fi planificarea comenzilor, coordonarea expedierilor, procesarea facturilor, gestionarea contractelor, gestionarea angajatilor la imbarcare si a ciclului de viata, gestionarea rapoartelor, distributia si colaborarea cu furnizorii) prin digitalizare si automatizare, toate acestea fiind complementare si crescand valoarea sistemelor existente (e-commerce, ERP si CRM).
Procese tinta:
- Servicii clienti in magazin:
- Solutii de prezentare mobile pentru produsele de mare valoare;
- Gestiunea catalogului de produse: documentatia tehnica a produselor vandute;
- Instrumente digitale oferite personalului din magazin pentru a servi mai bine clientii: certificate de garantie, foi de garantie, documente de returnare, etc.;
- Excelenta operationala in magazin:
- Achizitiile locale (in magazin) si gestionarea furnizorilor;
- Livrare in magazin in diferite scenarii: Cumpara Online - Ridica in magazin (stoc existent), Cumpara Online - livreaza la magazin (stocul nu exista), Cumpara Online - livreaza din Magazin, Rezerva Online - Incearca in Magazin, Rezerva Online - Cumpara in Magazin
- Arhivare a documentelor justificative zilnice pe hartie;
- Arhivarea datelor generate de POS in magazin;
- Experienta si eficienta fortei de munca in magazin:
- Managementul fisierelor angajatilor: documente legate de echipa din magazine (angajati activi si inactivi)
- Documentatia de sanatate, securitate, mediu si calitate din magazine (HSEQ)
- Magazin / Managementul facilitatilor si administrarea:
- Documentatia proprietatii: documentatie tehnica pentru constructii, instalatii, etc.;
- Documentatie de reglementare: protectie impotriva incendiilor, mediu, GDPR, e-Arhiva conforma cu legea, etc.;
- Managementul lantului de aprovizionare, al furnizorilor si al contractelor:
- Managementul achizitiilor si furnizorilor / Fluxul de Achizitii si pana la Plata
- Semnatura electronica si gestionarea contractelor
Cum arata solutia
Beneficii pentru industria de consum si retail
- Cresterea vanzarilor si a satisfactiei clientilor prin furnizarea de informatii actuale si exacte despre produs;
- Eficienta sporita in gestionarea achizitiilor, a contractelor, comenzilor si expedierilor furnizorilor;
- Flux de numerar imbunatatit si eliminarea riscurilor de penalitati legate de plati;
- Un proces simplificat de recrutare, angajare si gestiune a dosarelor de personal din magazine, intr-o industrie afectata de fluctuatia de personal;
- Experienta imbunatatita a angajatilor - Gestionati toate informatiile despre produs printr-un singur punct de acces securizat;
- Imbunatatirea productivitatii angajatilor prin furnizarea de informatii actuale si exacte despre produs;
- Costuri reduse de G&A (general & administrativ) - costuri semnificativ reduse de stocare si manipulare pentru documente;
- Respectarea reglementarilor specifice industriei si a legislatiei in vigoare;
- O cultura a companiei bazata pe digitalizare si date - permite transformarea culturala necesara pentru a deveni o organizatie moderna, orientata pe digitalizare, automatizare, utilizarea inteligentei artificiale pentru imbunatatirea performantei financiare, a satisfactiei clientilor si angajatilor.