Planul de continuitate a afacerii in caz de dezastru

StarVault BC2Cloud (Business Continuity)

Planul de continuitate a afacerii in caz de dezastru (Business Continutity Plan) implica identificarea gradului de expunere a unei organizatii la riscuri externe si interne. Pe baza acestor informatii este planificat un set de procese care sa duca la preventia dezastrelor si la recuperarea rapida in caz de dezastru fara a afecta competitivitatea, credibilitatea si integritatea organizatiei.

 

Solutia Business Continuity Plan StarVault implica atat servicii de IT cat si de administrare a spatiilor inchiriate.

Solutia completa include

  • analiza proceselor de business ce trebuie protejate;
  • analiza sistemelor IT implicate;
  • setarea obiectivelor RPO si RTO;
  • proiectarea solutiei personalizate;
  • alocarea resurselor externalizate pentru gazduirea echipamentelor IT;
  • alocarea resurselor externalizate pentru spatiile de birouri de rezerva;
  • serviciile de comunicatii de date dintre mediile protejate si Centrul de Date Star Storage;
  • servicii de suport IT pentru configurarea initiala si operare;
  • documentarea solutiei si a planului de testare.

De ce StarVault

1.Reducem decalajul competentelor de securitate

Intr-o piata tot mai sufocata de lipsa de experti, centrul nostru de operațiuni de securitate (SOC) ofera monitorizare non-stop, analiza amenintarilor si raspuns rapid la incidente pentru a identifica activitatile suspecte, pentru a preveni atacurile cibernetice si pentru a va sprijini in operatiunile de raspuns si restaurare a serviciilor post-incident.

 

 

2.Tehnologie de ultima generatie

Fie ca vorbim de echipamente de stocare sau de protectie a datelor care sa iti asigure securitatea datelor de care organizatia ta are nevoie, sau ca vorbim de ultimele tehnologii software in materie de securitate cibernetica, in StarVault le ai pe toate.

 

 

3.Suntem experti

Cu mai mult de 20 de ani de experienta multi-disciplinara in protectia datelor, aplicatiilor si infrastructurii IT pentru asigurarea continuitatii operationale, putem accelera tranzitia afacerii tale de la categoria Vulnerabila la categoria Protejata.

4.Ca Serviciu, fara investitii initiale, livrate imediat din Centrul nostru local (RO) de date Tier-III 

Nu mai trebuie sa faci investitii semnificative in echipamente hardware si aplicatii software. Acum poti beneficia rapid doar de serviciile de care ai nevoie, contra unui tarif lunar. Toate echipamentele si aplicatiile software necesare sunt disponibile “ca serviciu” din centrul nostru securizat de nivel Tier III.

 

 

5.Un punct de contact unic si suport tehnic 24x7x365 oferit de o echipa locala 

Interactionezi direct cu echipa noastra de experti alocata proiectului tau, fara a te confrunta cu aruncarea responsabilitatii de la un producator hardware sau software la altul. Fara bariere de limba sau de fus orar.

Cum te putem ajuta?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza. Iti vom oferi toate raspunsurile de care ai nevoie.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Star Storage in comunicari de marketing. Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii .